تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"زلزله" بحران اصلی استان ال

به گزارش خبرآنلاین، مهدی مهرور در همایش تخصصی وضعیت ریسک و راهبردهای مدیریت بحران زلزله، اظهار داشت: بحث مانور زلزله مورد تاکید ماست که بالا رفتن آمادگی برای مقابله با بحران و کاهش آسیب ها را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب ها و خسارات زلزله در سایه اقدامات پیشگیرانه و آموزش محقق می شود افزود: پیش‌بینی و پیشگیری از اولویت‌های ما در اداره کل مدیریت بحران است و مهمترین اقدام که می تواند چراغ راه ما باشد و آینده ای برای ما ترسیم کند بحث آموزش است.

به گفته ی مهرور، البرز دارای 17 شهر می باشد و یکی از اولین استان هایی است که ستاد بحران را در شهرداری ها و در قالب چهار کارگروه تشکیل داد که یکی از مهمترین مباحث این کارگروه های تخصصی، زلزله می باشد.

وی بیان کرد که همایش تخصصی به همت و تلاش اداره کل مدیریت بحران استانداری، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج، اداره آموزش شهرداری کرج و همکاری اداره راه و شهرسازی استان البرز با توجه به حساسیت امر زلزله در استان البرز تشکیل شده است.
مهرور با اشاره به پدیده مهاجرپذیری و زلزله خیز بودن کرج، افزود: مجموعه سه میلیونی استان البرز و کلانشهری مثل کرج با 10 منطقه شهرداری که هرکدام حال و هوا و سازه های مختلفی دارد نگاه ویژه ای را می طلبد.

این مسئول با اشاره به پدیده مهاجرپذیری و زلزله خیز بودن کرج، ادامه داد: مجموعه سه میلیونی استان البرز و کلانشهری مثل کرج با 10 منطقه شهرداری که هرکدام حال و هوا و سازه های مختلفی دارد نگاه ویژه ای را می طلبد.

مدیر کل مدیریت بحران استان بیان کرد: پیش‌بینی و پیشگیری از اولویت‌های ما در اداره کل مدیریت بحران است و مهمترین اقدام که می تواند چراغ راه ما باشد و آینده ای برای ما ترسیم کند بحث آموزش است، چرا که همه کسانی که می توانند در هنگام بحران با تخصص، تجربه و علم خود وارد عمل شوند و آسیب ها و چالش ها را کاهش دهند  قطعاً آموزش های لازم را دیده اند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"زلزله" بحران اصلی استان ال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..