تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسکتبالیست کامیارانی به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیوان رحیم پور گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه زیر ۲۳ سال و بزرگسالان بانوان کشور اواخر دی ماه جاری در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این اردوی تیم ملی بسکتبال از یکشنبه ۲۳ تا چهارشنبه ۲۶ دی ماه ادامه دارد، اظهار داشت: این اردو زیر نظر راضیه شمس (سرپرست)، آزاده زمانپور و نیکا بیک لیک لی به عنوان مربی و آنیا هوسپیان بدنساز به عنوان کادر فنی تیم ملی برگزار می‌شود.
رحیم پور در خصوص اسامی دعوت شدگان به این اردو گفت: سعیده علی، کیمیا یزدیان، سارا اعتماد، دلارام وکیلی، پریسا کرمی، نگین رسولی پور، گلشید امیدیان، شادی عبدالوند و نسرین فلاح از جمله بسکتبالیست‌های تهرانی دعوت شده به این دوره از اردو هستند.
وی یادآور شد: شیدا شجاعی، زهرا عدالت کار، مائده پورحیدر، سمیه ثابت زاده، سحر نجفی از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلا طاهری از گلستان، معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، ساغر اجیلی از اصفهان، ناهیده اسدی و فائزه شهریاری از آبادان، فاطمه آقازادگان از قزوین و آیدا گل محمدی از کردستان دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسکتبالیست کامیارانی به اردوی تیم ملی دختران دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..