تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه شاهین دژ با فرماندار جدید این شهرستان+تصاویر

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1397/10/18 شناسه خبر: 1446785

صبح امروز امام جمعه،فرمانده سپاه،مسئولین شورای نگهبان،حوزه علمیه امام محمد باقر(ع)،دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه،دبیرخانه شورای زکات و جمعی از کارکنان حوزه علمیه و سپاه شاهین دژ با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، صبح امروز امام جمعه،فرمانده سپاه،مسئولین شورای نگهبان،حوزه علمیه امام محمد باقر(ع)،دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه،دبیرخانه شورای زکات و جمعی از کارکنان حوزه علمیه و سپاه شاهین دژ با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام حسین فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به فرماندار شاهین دژ انتصاب  آذین پور بعنوان یک فرماندار بومی پس از ۱۷ سال از شهرستان شدن شاهین دژ را نقطه عطفی در راستای تقویت و توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: یک فرماندار بایست اولین اولویت و سیاست کاری اش توسعه و آبادانی شهرستان باشد و از سیاسی کاری ها بدور باشد که متاسفانه طی چندین سال است فرمانداران مختلف دیدگاه سیاسی کاری و جناح بازی را بر توسعه و عمران شهرستان ترجیح داده اند و امیدواریم نظر به درایت و هوشمندی شما و همچنین آشنایی با مشکلات شهرستان بتوانید در راه خدمت گزاری به ملتی که دِین خود را به این نظام و انقلاب ادا کرده اند سربلند باشید.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نیز ضمن عرض تبریک به فرماندار جدید با اشاره به این موضوع که آذین پور از یک خانواده انقلابی و متدین پا به عرصه گیتی نهاده و نظر به وجود افتخارات برادر رشید و سرافرازش سردار شهید حاج حمید آذین پور مطمئنا در راستای رشد و تعالی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز تقویت و توسعه شهرستان مثمر ثمر خواهند بود و امیدوارم در این مسیر خدمت بتوانند سرافرازانه گام برداشته و عاقبت بخیری را توشه آخرت خود نمایند.

حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ انتصاب آذین پور را به وی تبریک گفت و افزود: نظر به بومی بودن جنابعالی و شناخت مشکلات و ظرفیت های موجود در شهرستان انتظار میرود ضمن احصاء مشکلات و بهره گیری از نخبه های توانمند و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود در شهرستان بتوانید شهرستانی نمونه و الگو در سطح استان را پرورش نموده و جایگاه شهرستانی در سطح استان را ارتقاء دهید.

ایوب آذین پور فرماندار جدید شهرستان شاهین دژ ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانانش گفت: خدای را شاکرم که این توفیق خدمت به خلق الله را در زادگاه خودم نصیبم فرمود تا بتوانم در راستای اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پاسداری از خون شهداء گام بردارم.

وی افزود: مسئولیت یک امانت الهی است،جولانگاه عقده گشایی نیست،در جایگاه مسئولیت بایست با هر دیدگاه و تفکری که باشیم بایست برای مردم کار کنیم و از طرفی نیز افتخار دارم که از سن ۱۶ سالگی بسیجی بوده ام و در راه آرمانهای امام (ره) و شهداء از هیچ تلاشی دریغ نورزیده ام و امروز نیز بایست بدانیم که در اوج تلاطم های سیاسی کشور فصل الخطاب مقام معظم رهبری است چرا که کشتی نجات کشور از دام های شیطانی است و انشاءالله به حول قوه الهی با حفظ کرامت انسانی و فارغ از تنگ نظری ها ، تمام قومیت های مختلف در شهرستان در تمامی فعالیت ها حضور پیدا خواهند کرد تا بتوانیم با همیاری خود ملت قهرمان و شهید پرور شهرستان در سطح استان همچون همیشه زبانزد باشیم.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه شاهین دژ با فرماندار جدید این شهرستان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..