تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CES 2019 – نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی ۲۰۱۹

نمایشگاه و کنفرانس Consumer Electronic Show) CES) نمایشگاهی است که هر ساله در اوایل سال جدید میلادی برگذار می‌شود و در طول آن شرکت‌های مختلف، نوآوری‌های خود را به نمایش می‌گذراند. این نمایشگاه بیشتر به صنایع مصرفی الکترونیکی مانند موبایل، گجت‌ها و خانه‌های هوشمند و … می‌پردازد.

در نمایشگاه امسال بیش از ۱۸ هزار نفر از متخصصان حوزه‌ی فناوری حضور دارند که بیش از یک سوم از این تعداد، از خارج خاک آمریکا در لاس‌وگاس حاضر خواهند شد. برای درک اهمیت نمایشگاه CES ذکر همین نکته کافی است که برای پوشش خبری نمایشگاه امسال بیش از ۶۶۴۵ رسانه در لاس‌ وگاس حاضر هستند. با توجه به تغییر ماهیت تکنولوژی در سال‌ های گذشته، امسال نیز شاهد اضافه شدن حوزه‌های جدیدتری به دامنه‌ ی فعالیت این نمایشگاه هستیم.

کنفرانس SONY – Panasonic – LG – Samsung – Nvidia با دو کیفیت ۴۸۰p و ۷۲۰p در ادامه مطلب قرار گرفت.

نمایشگاه-ces-2019

info

CES is the world’s gathering place for all those who thrive on the business of consumer technologies. It has served as the proving ground for innovators and breakthrough technologies for 50 years. the global stage where next-generation innovations are introduced to the marketplace.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CES 2019 – نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..