تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید نخستین خرید زمستانی آرسنال

سران باشگاه آرسنال اعلام کردند با ستاره بلژیکی اتلتیکو مادرید قرارداد یک ساله امضا کردند.

ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید نخستین خرید زمستانی آرسنالبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سران باشگاه آرسنال اعلام کردند "یانیک کاراسکو" بلژیکی ستاره خط حمله اتلتیکومادرید نخستین خرید زمستانی توپچی‌های لندن است و این ستاره  یک سال به صورت قرضی در اختیار زردپوشان لندنی خواهد بود.

بر اساس این گزارش دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو نیز برای او در نظر گرفته شده است.

گفتنی است هواداران باشگاه آرسنال از این خرید استقبال کردند و کادر فنی توپچی‌های لندنی نیز این خرید را برای تقویت خط حمله این تیم لندنی مفید ارزیابی کردند.

بیشتربخوانید:

آرسنال ۴ - فولام ۱/آتش بازی توپچی‌ها در سال جدید

لیورپول ۵ - آرسنال ۱/ کریسمس کابوس وار توپچی‌ها در آنفیلد

بن عطیه در دو راهی آرسنال و میلان

انتهای پیام/

ستاره اتلتیکو مادرید خرید جدید آرسنال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید نخستین خرید زمستانی آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..