تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکی در پیشرفت جشنواره عمار نیست/ جشنواره‌ای که به بودجه دولتی نیازی ندارد

جشنواره عمارمحمدرضا هراتی مستندساز که امسال با مستند «سازمان» در جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این جشنواره گفت: شاید یکی از مهمترین ویژگی های جشنواره عمار مردمی بودن آن باشد. این جشنواره تکیه به بودجه و حمایت‌های دولتی ندارد و وابسته به این موضوعات نیست و چنین چیزی باعث می شود، به دور از حواشی و کار‌های ژورنالیستی، بین مردم تبلیغ شود. شکی در پیشرفت جشنواره عمار نیست؛ ماحصل کار نشان می‌دهد خروجی مثبتی داشته و این را از هجمه‌ها و حملاتی که به آن می شود، می‌توان دریافت.

وی درباره موضوع مستند «سازمان» گفت: این اثر مستندی سینمایی است که زیر عنوانش کنش‌ها و واکنش‌های جریان های انقلابی و مشخصاً حضرت امام با جریانات مقابلش یعنی منافقین را توضیح می‌دهد. حضرت امام و یاران انقلاب خیلی تلاش می‌کنند که آنها به مسیر درست مبارزه که در اسلام و دین تعریف شده، برگردند. یکی از چیز‌هایی که در این مستند می‌خواستیم بگوییم، این بود که جریان انقلاب اسلامی و یاران انقلاب و یاران امام از روز اول به سازمان منافقین و یا از نگاه خودشان مجاهدین خلق، نگاه قهریه و تند و خشک نداشتند. 

این کارگردان در خصوص تجربه ورودش به حوزه سینما بیان کرد: چندان علاقه‌ای به حضور حرفه‌ای در سینما ندارم؛ راستش را بخواهید خود را در این ابعاد نمی‌بینم. با ساخت مستند «سازمان» متوجه شدم که چقدر سوژه برای پرداخت و عطش ارائه آن وجود دارد. باید درست عمل کنیم تا بتوانیم پاسخ درستی هم به سوالات مخاطبان بدهیم. 

هراتی در خصوص جدیدترین فعالیت هنری خود اظهار داشت: برای مستند «سازمان» یک پلان کلی در نظر گرفته شده و این اثر نمایشی بخشی از این پلان است.  مستند‌های دیگری هم در دست پژوهش داریم؛ برخی از آنها  به فیلمنامه هم رسیده است. باید ببینیم برای ساخت آن در آینده چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکی در پیشرفت جشنواره عمار نیست/ جشنواره‌ای که به بودجه دولتی نیازی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..