تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«سعید سیاح طاهری» در فرهنگسرای خاوران

برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«سعید سیاح طاهری» در فرهنگسرای خاورانبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آیین سومین سالگرد شهادت شهید سعید سیاح طاهری، مدافع حرم اهل بیت و مجاهد فرهنگی در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

گفتنی است سردار فضلی و علی اکبر پورجمشیدیان سخنرانان ویژه این مراسم هستند و کارگردان و هنرمند سینما و تئاتر، مالک حدپور سراج به روایتگری در این برنامه می‌پردازد.

شایان ذکر است این مراسم روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۸ در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و با حضور مقامات لشکری و کشوری، خانواده، دوستان، همرزمان شهید و عموم شهروندان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«سعید سیاح طاهری» در فرهنگسرای خاوران

در حاشیه‌ی این مراسم نهمین اجرای ویژه برنامه‌ی رسم کتابخوانی با معرفی خوانندگان برتر کتاب نیز برگزار می‌شود.

سردار شهید سعید سیاح طاهری در تاریخ ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۳۶ در آبادان دیده به جهان گشود و دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

سیاح طاهری پس از دوران جنگ عراق با درجه جانبازی ۷۰ درصد وارد عرصه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شد.

با شروع جنگ سوریه، به طور داوطلبانه برای حضور در این نبرد و آموزش نیرو‌های جوان سوری و لبنانی اعلام آمادگی کرد و سرانجام در ۲۳ دی ماه ۱۳۹۴ حین شناسایی جنوب غرب استان حلب و در منطقه خان طومان مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید پس از انتقال به خاک ایران در تهران تشییع شد و پس از آن به استان خوزستان منتقل شد که مورد استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا قرار گرفت.

مجموعه‌ی «سعید شهید» شامل ۴۰ خاطره از سعید سیاح طاهری است که در دو هزار نسخه به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم«سعید سیاح طاهری» در فرهنگسرای خاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..