تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی: به گلزنی فکر نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌ مهدی طارمی که عملکردش در پیروزی 5 بر صفر شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های آسیایی داشت، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: خدا را شکر می‌کنیم که بازی اول‌مان را با برد به پایان بردیم. بازی اول در هر تورنمنتی خیلی مهم است، دیداری که به شما انگیزه برای حضور در بازی‌های دیگر را می‌دهد. اکنون می‌توانیم با این پیروزی بزرگ به کارمان ادامه دهیم و امیدوار باشیم که در ادامه نیز چنین بازی‌هایی از خود ارائه دهیم.

مهاجم تیم ملی که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، عنوان کرد: مهم پیروزی تیم است و فرقی نمی‌کند که چه کسی گلزنی کند یا اینکه چه کسی در نهایت گلزن برتر رقابت‌ها خواهد شد. به عنوان مهاجم البته که باید گلزنی کنم و باید همیشه به دنبال گشودن دروازه حریف باشم، با این وجود من خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم و اولویتم همیشه کمک به تیم برای رسیدن به پیروزی است.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی: به گلزنی فکر نمی‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..