تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید

۸۱۷۴۸۴

۵۳۸ بازدید

این روز‌ها خاورمیانه را با جنگ‌ها و ناآرامی‌ها به یاد می‌آوریم و اغلب طبیعت زیبای آن را فراموش می‌کنیم. یکی از زیباترین مناطق خاورمیانه لبنان است که بین سوریه و دریای مدیترانه قرار گرفته است.

برترین‌ها: این روز‌ها خاورمیانه را با جنگ‌ها و ناآرامی‌ها به یاد می‌آوریم و اغلب طبیعت زیبای آن را فراموش می‌کنیم. یکی از زیباترین مناطق خاورمیانه لبنان است که بین سوریه و دریای مدیترانه قرار گرفته است.

لبنان کشور نسبتا کوچکی است که تنها حدود ۱۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. اما باوجود این اندازه کوچک، دارای کوه‌های متعدد، ۲۲۵ کیلومتر ساحل و دره‌های دیدنی است. چون همه چیز در یک فضای کوچک و نزدیک به هم قرار گرفته، می‌توانید در کوه‌ها اسکی کنید و چند ساعت بعد در ساحل آفتاب بگیرید. پایتخت لبنان بیروت، یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های جهان است که از ۵۰۰۰ سال پیش دارای سکنه است. این شهر به تنهایی نشانی از تاریخ غنی این منطقه است.

باوجود کوه‌ها، سواحل و تاریخچه غنی فرهنگی، تعجبی ندارد که لبنان را «مروارید خاورمیانه» بنامند و گردشگران زیادی هر سال به آن سفر کنند. با این حال، از سال ۲۰۱۰ که جنگ سوریه آغاز شد، همه چیز تغییر کرده است. از آنجا که لبنان با سوریه هم مرز است، روی این کشور و اقتصاد آن تاثیر گذاشته است.

این کشور در آغاز سال ۲۰۱۰ بیش از دو میلیون توریست داشت، اما بعد از آغاز جنگ، این عدد ۳۸ درصد کاهش یافت. هرچند قابل درک است که جنگ سوریه مردم را ترسانده و از لبنان دور کرده باشد، اما زیبایی‌های زیادی نادیده گرفته شده است. زیبایی‌هایی که عکاس ۲۹ ساله، رامی ریزک سعی کرده در عکس‌هایش نشان دهد. در این مطلب برخی از عکس‌های او را مشاهده می‌کنید.

زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی لبنان را در این تصاویر خیره کننده ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..