تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/ کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند

پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کندذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پس از اینکه کاراته المپیکی شد، اهمیت حضور در مسابقات و تورنمنت‌ها دو چندان شد. در سال ۲۰۱۹ تمام رقابت‌ها از نظر امتیازی در رنکینگ ورزشکاران موثر است و هر کاراته کایی که بتواند در پایان این سال بیشترین امتیاز و بالاترین رنکینگ را بدست آورد راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد. لیگ جهانی فرانسه اولین تورنمنت مهم در سال جدید است و به همین دلیل قهرمانان و کاراته کا‌های زیادی در آن شرکت می‌کنند.

دارنده مدال طلا جهان ادامه داد: سال ۲۰۱۹ از لحاظ برگزاری رقابت‌ها سالی مهم و پر ترافیک برای کاراته است و ۱۱ تورنمنت مهم در بخش کاراته وان و سری A. برگزار می‌شود که در کسب سهمیه المپیک توکیو مهم است و امیدوارم که تیم ملی بتواند در تمام این رقابت‌ها حضور پیدا کند و ملی پوشان بهترین نتایج را بدست آورند.

نباید از حضور در مسابقات سال ۲۰۱۹ غافل شد

پورشیب افزود: ۱۱ تورنمنت در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شود که نباید از حضور در آن‌ها غافل شد هر مسابقه امتیاز خاص خودش را دارد و یک اختلاف امتیاز کوچک می‌تواند در تعیین مسافر المپیک موثر باشد. ما باید در تمامی این رقابت‌ها حاضر شویم تا از نظر امتیازی فاصله مان را با حریفان بیشتر کنیم تا نگرانی از بابت رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نداشته باشیم. کار سختی پیش روی تمام کاراته کا‌های دنیا است و امیدوارم که ملی پوشان ما بتوانند با کسب بهترین نتیجه از مسافران المپیک باشند.

انتقادی از اردوی تیم ملی کاراته ندارم

او درباره وضعیت اردو‌های تیم ملی عنوان کرد: انتقادی در حال حاضر ندارم و خوشبختانه شرایط خوب است و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و تیم ملی در ادامه این مسیر بدون هیچ دغدغه‌ای بتواند در مسابقات جهانی شرکت کند و با قدرت تمام به کارمان ادامه دهیم و نتیجه دلخواه را رقم بزنیم.

امیدوارم قول‌هایی که درباره حقوق‌ها دادند عملی شود

کاپیتان تیم ملی درباره پرداخت حقوق به ملی پوشان گفت: در مورد دستمزد ملی پوشان حاضر در اردو سرمربی تیم ملی با سرپرست فدراسیون صحبت کرده است و قول‌هایی هم در این زمینه داده شده که امیدوارم عملی شود.

کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند

پورشیب درباره حضور تیم ملی در کمپ تمرینی ایتالیا عنوان کرد: هر زمان کمپی برگزار شده تیم ملی توانسته نتیجه بهتری را رقم بزند و کمپ با تیم‌های بزرگ برای ما مفید بوده است. البته با توجه به موفقیت‌هایی کی تیم ملی در مسابقات جهانی بدست آورد است تیم‌های صاحب نام هم به دنبال برگزاری کمپ تمرینی با تیم ملی ایران هستند چرا که مبارزه با ملی پوشان ما می‌تواند به موفقیت آن‌ها کمک کند. کمپ تمرینی برای ملی پوشان ما فرصتی است که با ورزشکاران بزرگ قبل از مسابقات تمرین کنند و اگر استرسی هم وجود داشته باشد با این تمرینات از بین می‌رود.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: همیشه قبل از لیگ جهانی فرانسه کمپ‌هایی برگزار شده است که حضور در این کمپ‌ها برای آمادگی کاراته کا‌ها مفید است و به طور حتم تمرین مشترک با تیم‌های مطرح دنیا می‌تواند کمک کننده باشد و باعث افزایش آمادگی ملی پوشان خواهد شد.

امیدوارم نتایج دوره‌های گذشته کاراته وان را تکرار کنم

کاپیتان تیم ملی کاراته مردان در پایان گفت: امروز آخرین روز از مرحله دوم اردو آمادگی تیم ملی برگزار شد و مرحله سوم هم از روز یکشنبه ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود که این اردو متصل به اعزام است و پس از آن تیم ملی راهی کشور ایتالیا می‌شود تا در کمپ تمرینی شرکت کنیم و بعد از کمپ برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان راهی کشور فرانسه خواهیم شد. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در لیگ جهانی فرانسه مانند دوره‌های گذشته بهترین نتیجه را رقم بزنم.

بیشتر بخوانید:

آشوری: ملی پوشان اعزامی به لیگ فرانسه را گلخانه‌ای گزینش کردیم

باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران

رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/ کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..