تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیل بخشی کیست و چه ادعایی دارد؟

به گزارش شمانیوز، در پی ادعای یکی از کارگران بازداشت شده کارخانه نیشکر هفت تپه مبنی بر مورد شکنجه قرار گرفتن در دوره بازداشت، رئیس جمهوری دستور رسیدگی به این ادعا را صادر کرد.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری در کانال تلگرامی خود نوشت:

« با دستور صریح رئیس جمهور رسیدگی به ادعای خشونت علیه فرد بازداشتی با سرعت و دقت انجام خواهد شد.»

اسماعیل بخشی یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه اخیرا مدعی شده که در دوران بازداشت، مورد شکنجه قرار گرفته است.

تکمیلی/

پیرو دستور ریاست قوه قضاییه هیئت ویژه کارشناسی از سوی دادستان کل کشور، امروز در خوزستان حضور یافت تا ادعای اسماعیل بخشی را درخصوص شکنجه بررسی کند.

علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل کشور اعلام کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه به منظور بررسی شایعات و ادعاها درباره شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه، هیئت کارشناسی ویژه از سوی دادستان کل کشور تعیین شد و امروز برای رسیدگی به موضوع در استان خوزستان حضور دارند.منبع/فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیل بخشی کیست و چه ادعایی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..