تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهل چراغ هنر؛ جستاری در چهل سال هنر انقلاب اسلامی ایران

چهل چراغ هنر، جستاری در چهل سال هنر انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش «چهل چراغ هنر» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تا مروری بر سیر تحول، وضعیت، دستاورد‌ها و چالش‌های حوزه‌های مختلف هنر در طی چهار دهه پس از انقلاب اسلامی ایران داشته باشد.

دبیری علمی این همایش را محمدعلی رجبی، عضو پیوسته و عضو گروه هنر‌های سنتی فرهنگستان هنر برعهده دارد.

در این همایش استادان و پژوهشگران بنام حوزه هنر درخصوص مباحث نظری هنر و حوزه‌های مختلف هنری چون تئاتر، سینما، موسیقی، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی، گرافیک، عکاسی و مجسمه‌سازی به ارائه مقالات و سخنرانی پرداخته و سیر تحول و تطور هنر را در چهاردهه پس از انقلاب اسلامی واکاوی می‌کنند.

این همایش طی چهار نشست علمی و دوازده سخنرانی، عصر روز‌های ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهل چراغ هنر؛ جستاری در چهل سال هنر انقلاب اسلامی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..