تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته های بهنام بانی در مورد شادی پس از گل معروفش+فیلم

ناگفته های بهنام بانی در مورد شادی پس از گل معروفش+فیلمبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام بانی خواننده پاپ همزمان با برد تیم ملی  در مقابل یمن با حضور در استودیوی گروه ورزش شبکه سه سیما در باره شادی پس از گل معروفش در بازی دوستانه هنرمندان گفت: می خواستم پس ازگل روی زمین سُر بخورم اما نشد و تصمیم گرفتم در کنار پرچم بایستم.

گفتنی است بهنام بانی در دیدار دوستانه هنرمندان، توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که حواشی گلزنی او و شادی پس از گُل، تا چند روز سوژه شبکه های اجتماعی بود. 

انتهای پیام/

صحبت های جالب بهنام بانی درباره شادی پس از گل معروفش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته های بهنام بانی در مورد شادی پس از گل معروفش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..