تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله خواهر احمدرضا شاکر به مهدی قائدی + عکس

خواهر مرحوم احمدرضا شاکر به پست احساسی قائدی درخصوص برادرش واکنش کنایه آمیزی نشان داد.

مهدی قائدی، بازیکن جوان تیم استقلال این روز‌ها درگیر دادگاه و موضوع تصادفی است که در تابستان سال گذشته اتفاق افتاد و منجر به فوت احمدرضا شاکر، دوست و همبازی‌اش شد. قائدی در روز تولد احمدرضا شاکر متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

حمله خواهر احمدرضا شاکر به مهدی قائدی + عکس
«البته قضاوت کردن ساده‌ترین کار ممکن است، اما کسی از ته دل من خبر ندارد. کاش می‌توانستم شرایط این روزهایم را برای‌تان شرح دهم. روز‌های تلخ و شب‌هایی کابوس‌وار که خواب را از چشمانم می‌گیرد. تصاویر آن تصادف کذایی حتی یک ثانیه دست از سرم برنمی‌دارد و این در شرایطی است که برای جلب رضایت مربیان باید روحیه‌ام را حفظ کنم. احمد عزیزم، مهدی قائدی هنوز آن‌قدر بی‌معرفت نشده تا شب تولد رفیقش را فراموش کند. دستم از همه جا کوتاه است و کاش می‌دانستی چقدر در شب تولدت مستأصلم و چقدر سخت است تحمل غم نبودت در شب تولدت. روزی هزار بار آرزو می‌کنم کاش من جای احمدرضا بودم تا دیگر لازم نبود این فشار خرد‌کننده را تحمل کنم. خدایا یا تحمل صبر این فاجعه را به من بده یا…»

حمله خواهر احمدرضا شاکر به مهدی قائدی + عکس

کامنت‌های زیادی زیر این پست قائدی منتشر شد که خیلی از آن‌ها همچنان او را مقصر آن حادثه می‌دانند و دیگران هم با قائدی ابراز همدردی کردند و معتقد بودند این موضوع تنها یک حادثه بوده و برای هر انسانی ممکن است رخ دهد. یکی از کامنت‌هایی که زیر پست قائدی نوشته شد، اما از طرف خواهر احمدرضا شاکر بود که در اصل می‌توان این کامنت را پاسخ خواهر شاکر به پست منتشر شده قائدی قلمداد کرد. خواهر احمدرضا شاکر اعتقاد دارد این متن را یک وکیل برای قائدی آماده کرده و همچنین به قائدی گفت: سالگرد احمدرضا نزدیک است. او برای قائدی نوشت:

«آفرین به اون وکیل باسوادی که این متن را آماده کرد که تو بذاری، ولی افسوس که دیگه خیلی دیره، ۲۷ روز دیگه سالگرد احمدرضاس. چشمات رو باز کنی می‌بینی.»

منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله خواهر احمدرضا شاکر به مهدی قائدی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..