تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت اثر «بقعه یوسف رضا» در شهرستان پیشوا

«بقعه یوسف رضا» در شهرستان پیشوا اثر ملی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به گفته‌ معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، پنج اثر فرهنگی تاریخی استان تهران مانند «آب انبار رمضان‌زاده» در شهرستان ورامین، «بقعه یوسف رضا» در شهرستان پیشوا، «یخچال کلین» در شهرستان ری، «خانه موزه امیرجاهد و استاد معین» و «خانه سرهنگ بهرامی» در شهر تهران در جلسه شورای عالی ثبت در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

محسن شیخ‌الاسلام افزود: ضوابط آثار ثبت شده به فرمانداران شهرستان‌های ری، پیشوا، ورامین و تهران ارسال می‌شود تا با ابلاغ و اطلاع‌رسانی به شهرداری‌ها و ادارات شهرستان‌ از صدور هر گونه ساخت‌وساز در عرصه و حریم این آثار جلوگیری شود.

وی گفت: هر گونه دخل و تصرف یا اقدام عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت این آثار شود برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۹ از کتاب پنجم قانون مجازات‌های اسلامی، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرم محسوب می‌شود و مرمت و بازسازی اثر صرفا با تایید و نظار اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ممکن خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت اثر «بقعه یوسف رضا» در شهرستان پیشوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..