تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز‌های پایانی فیلمبرداری فیلمی با بازی امیر جعفری

روز‌های پایانی فیلمبرداری فیلمی با بازی امیر جعفریبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «من می‌ترسم» آخرین ساخته بهنام بهزادی این روز‌ها در آخرین مراحل فیلمبرداری است و به زودی در تهران به پایان می‌رسد.

امیر جعفری که به تازگی بازی خود را در این فیلم به پایان رسانده است، درباره دومین تجربه همکاری با بهنام بهزادی نوشت: «خوشحالم که فرصتی شد تا برای دومین بار پس از همکاری موفق «قاعده تصادف» جلوی دوربین بهنام بهزادی رفتم و امیدوارم تا همیشه این همکاری ادامه پیدا کند. کار کردن با این کارگردان دقیقا خود سینما است چرا که نگاه او و نظمی که در عین کار در تمام بخش‌های تولید دیده می‌شود، کاملا حرفه‌ای و فراتر از انتظار است.

«من می‌ترسم» یکی از بهترین تجربه‌های من در سینما است و منتظرم خیلی زود نتیجه آن را ببینم.»

در این فیلم، الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و ... بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «من می‌ترسم» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک ام که می‌خوام برم یا نه... ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم.»

نویسنده، سرمایه گذار و تهیه کننده این پروژه بهنام بهزادی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز‌های پایانی فیلمبرداری فیلمی با بازی امیر جعفری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..