تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قائم مقام و مشاوران نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب شدند

قائم مقام و مشاوران نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب شدند

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالهادی فقهی زاده معاون و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی را به عنوان قائم بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین سید حمید حسینی

با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی در حوزه مدیریت های اجرایی و علمی-فرهنگی ، به موجب این حکم شما را به سمت قادم مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات اهل بیت (علیهم السلام) و با برنامه ریزی منسجم، مدیریت بهینه زمان و استفاده از دیدگاه های صاحب نظران و بهره مندی از ظرفیت موسسات مردمی و تشکل های صنفی حوزه قرآن و عترت ،در پیگیری مداوم امور و پیشبرد شایسته برنامه ها موفق باشید.

موفقیت جناب عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

همچنین فقیهی زاده در احکام جداگانه ای حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی را به سمت مشاور علمی ،ابوالقاسم ایرجی را به سمت مشاور اجرائی و محمدمهدی عزیززاده را به سمت مشاور برنامه ریزی منصوب کرد.

در این احکام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای

با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور... بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از پشتوانه تجربیات ارزنده پیشین، در ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده و راه گشا و پیگیری امور محوله ،موفق و موید باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قائم مقام و مشاوران نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..