تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت BOE گوشی‌های آینده خود را با صفحه نمایش انعطاف پذیر عرضه می‌کند +فیلم

بی‌او‌‌ای-BOE گوشی‌های آینده خود را با صفحه نمایش انعطاف پذیر عرضه می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،

شرکت چینی بی‌او‌ای-BOE با تولید محصولات جدید خود تصمیم دارد ورود قدرتمندی در عرصه تولید گوشی و تبلت‌های انعطاف‌پذیر داشته باشد.

شرکت BOE پس از سال‌ها تلاش در زمینه تولیدات فناوری‌های خاص به تازگی محصولات جدید خود را با قابلیت انعطاف‌پذیری معرفی کرده است و درصدد است تا با عرضه گوشی‌های جدید خود مشتریان زیادی را به خرید محصولاتش ترغیب کند. اخیرا چند شرکت بزرگ فناوری در نقاط مختلف جهان اقدام به ساخت و تولید گوشی‌ها و محصولات دیجیتال دیگری مانند تلویزیون با قابلیت انعطاف‌پذیری کرده‌اند.

به نظر می‌رسد دنیای فناوری با شکستن حد و مرز‌های گذشته در زمینه تولید گوشی و تبلت به دنبال تحولی شگرف در این حوزه است و همین موضوع سبب شده تا طرفداران و مشتاقان اخبار فناوری بیش از پیش به خبر‌های مربوط به صفحات نمایش دیجیتالی با ویژگی انعطاف پذیری توجه زیادی از خود نشان دهند.

بی‌او‌ای- BOE جنبه‌های فنی و علمی ساخت صفحه نمایش دیجیتال را بسیار پیچیده دانسته و تولید این فناوری را مستلزم دانش فناوری، زمان و هزینه زیادی می‌داند. با اینکه کاربران تنها پس از تولید و عرضه رسمی این محصولات از آن استفاده می‌کنند، ولی از هم‌اکنون سوالات زیادی در ذهن طرفداران این فناوری خاص شکل گرفته است. به عنوان مثال برخی از کاربران پرسیدند: صفحه نمایش انعطاف‌پذیر چگونه ساخته می‌شود؟ آیا قسمت‌های مختلف این صفحه از یکدیگر قابل تشخیص هستند و بسیاری از سوالات دیگر.

بی‌او‌ای-BOE نسخه آزمایشی این گوشی با ابعاد ۷.۶۵ اینچ و کیفیت نمایش WQHD عرضه کرده است و درصدد است تا با ارزیابی میزان استقبال مشتریان و علاقمندان دنیای فناوری به این گوشی، برای تولید انبوه آن در آینده برنامه‌ریزی کند. این شرکت چینی ادعا کرده است انعطاف‌پذیرترین صفحه نمایش دیجیتال جهان را با شعاع خم تا ۱ میلی‌متر تولید کرده است. کارشناسان فناوری، صفحه نمایش انعطاف‌پذیر BOE را کاملا بدون نقص ندانسته‌اند، اما ابراز امیدواری کرده‌اند که در آینده‌ای نزدیک تولید این محصولات با توسعه و بهبود رو‌به‌رو باشد.

در ادامه فیلمی از این گوشی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سامسونگ اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد +تصویر

انتهای پیام/

گوشی که بدون شکسته شدن تا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت BOE گوشی‌های آینده خود را با صفحه نمایش انعطاف پذیر عرضه می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..