تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز علت بوی نامطبوع در تهران کشف نشده است

زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه تا به این لحظه هیچ منشا و منبعی برای درباره بوی نامطبوع در پایتخت اعلام نشده است، اظهار کرد: البته در این زمینه پیگیری‌های نیز انجام شده است و در همان لحظه انتشار بو با مسئولان در بخش‌های ‌مختلف در تهران از جمله استاندار تهران،  فرماندار  تهران و مسئولان شرکت گاز و آب و فاضلاب صحبت شد.

وی بیان کرد: طبق پیگیری‌ها صورت گرفته قرار شد هر یک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها اطلاعات خود را تجمیع و در اختیار کمیته پیش‌بینی شده در شورای شهر تهران قرار دهند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران متذکر شد: علی‌رغم اینکه بو در تهران قطع شده اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و در آینده نیز این موضوع پیگیری خواهد شد تا پیشگیری شود از مخاطرات بعدی که در همین زمینه کمیته به صورت مستمر جلسات خود را تشکیل می‌دهد.

صدراعظم نوری تصریح کرد: اعلام علت بوی نامطبوع از فاضلاب پلاسکو نیز باید بررسی شود و در این زمینه نیز اطلاعات لازم در اختیار کمیته قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز علت بوی نامطبوع در تهران کشف نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..