تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی دومین نمایشگاه کتاب کودک ونوجوان درقم

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم ظهر دوشنبه در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، از برپایی دومین نمایشگاه کتاب کودک در قم خبر داد وگفت: این نمایشگاه به همت اتحادیه و تعاونی ناشران قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپا می‌شود.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم برنامه‌هایی که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است را برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های کودک، نشست‌های قصه‌گویی و قصه‌خوانی و دیدار کودکان با نویسندگان حوزه کودک عنوان کرد.

وی به مکان و زمان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان قم از ۲۱ تا ۲۸ دی‌ماه در تالار مرکزی قم برپا می‌شود.

وی با اشاره به رویکردهای اصلی این اتحادیه در برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان عنوان کرد: زمانی که نمایشگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود، مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز تخصصی شده و بهتر می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند و برگزاری نمایشگاه کتاب کودک نیز یکی از این برنامه‌ها است.

خرمی به زمان افتتاح این نمایشگاه اشاره ویادآورشد: این نمایشگاه پنج‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ با حضور آیت الله سعیدی افتتاح خواهد شد.

وی به زمان بازدید از این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه در تاریخ‌های ذکر شده از ساعت ۹ تا ۱۳ و از ۱۵ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه کتاب کودک در قم برپا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی دومین نمایشگاه کتاب کودک ونوجوان درقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..