تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج آمریکا از سوریه اعتراف به شکست توطئه صهیونیسم علیه دمشق است

خروج آمریکا از سوریه اعتراف به شکست توطئه صهیونیسم علیه دمشق استبه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در آمریکا گفته «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا ابزارهای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای راضی کردن لابی صهیونیسم به‌شمار می‌روند.

«کوین برت»، از منتقدان سرشناس سیاست‌های هیئت حاکمه آمریکا در زمینه مبارزه ادعایی با «تروریسم» در گفت‌وگو با بخش انگلیسی خبرگزاری تسنیم گفت: «مایک پامپئو، همانند جان بولتون مهره‌ای سودمند نه‌فقط برای اسرائیل بلکه برای حزب تندروی لیکود به‌شمار می‌رود که از جنگی گسترده‌تر در خاورمیانه در راستای سیاست‌های توسعه‌طلبانه صهیونیسم حمایت می‌کنند».

وی در ادامه گفت: «دونالد ترامپ هم به‌سهم خودش فردی غیرمطلع و نامناسب برای منصبش به‌شمار می‌رود؛ اما تمایل‌های درونی او با محافظه‌کاران سنتی و گروه‌های طرفدار عدم مداخله در کشورهای دیگر است».

برت درباره اینکه چرا رئیس‌جمهوری مانند ترامپ که خودش را «مخالف با مداخله‌جویی» در خاورمیانه می‌داند تصمیم به منصوب کردن بولتون و پامپئو گرفته توضیح داد. وی گفت: «بنابراین، این سؤال مطرح می‌شود که چرا یک رئیس‌جمهور غیرمداخله‌جو صهیونیست‌های جنگ‌طلبی مانند پامپئو و بولتون را به‌خدمت گرفته است؟ نکته اول این است که ترامپ می‌داند صهیونیست‌ها روی آمریکا سلطه دارند بنابراین در تلاش است آنها را راضی نگاه دارد».

او گفت: «نکته دوم و مهم‌تر این است که او فکر می‌تواند از بولتون و پامپئو به‌عنوان یک اهرم فشار برای رسیدن به چیزی استفاده کند که از نگاه جاهلانه او "توافق بهتر" با ایرانی‌ها و فلسطینی‌ها است».

برت در پاسخ به این سؤال که آیا خروج ترامپ از سوریه خبر بد برای اسرائیل و خبر خوش برای ایران محسوب می‌شود گفت: «توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سوریه شکست خورده و بیانیه ترامپ در این باره، آشکارترین اعتراف به این شکست است.

این تحلیلگر آمریکایی اضافه کرد: «صهیونیست‌ها قادر نخواهند بود از سوریه‌ای مطیع به‌عنوان دروازه برای ورود به جنگ با ایران استفاده کنند، اما صهیونیست‌ها همیشه طرح‌های اقتضائی فراوانی دارند. هنوز برای اینکه دوران صلح را جشن بگیریم زود است».

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج آمریکا از سوریه اعتراف به شکست توطئه صهیونیسم علیه دمشق است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..