تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعی کردم فیلم روتین و کلیشه‌ای نسازم

کارگردان «سمفونی نهم» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سعی کردم کار‌ روتین و کلیشه‌ای نسازممحمدرضا هنرمند کارگردان سینما که امسال با فیلم سینمایی «سمفونی نهم» در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره این اثر به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلم سینمایی «سمفونی نهم» کاری متفاوت و تجربه جدید من در حوزه فیلمسازی است که شاید در فضای سینمای ایران ارزش تجربه کردن داشته باشد.

وی افزود: من اصولاً فیلمساز تجربه گرا هستم و این بار هم به دنبال موضوعی تاریخی و حماسی رفتم؛ در نتیجه اثری خیالی و اجتماعی بدون داشتن رگه‌ای طنز از دل آن بیرون آمد.

این کارگردان اضافه کرد: با نگاهی به کار‌های گذشته ام متوجه می‌شوید که همواره سعی کردم کار‌ روتین و کلیشه‌ای نسازم؛ البته مدعی چیزی نیستم و فقط سعی کردم کار‌های متفاوت تولید کنم.

هنرمند در خصوص چارچوب کلی جشنواره فیلم فجر از زمان برگزاری آن تا به امروز عنوان کرد: اگر نام جشنواره فیلم فجر را جشن سینمای ملی ایران بگذاریم، نقص و ایراد کمتری به آن وارد می شود.

شایان ذکر است؛ در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن بازیگران این فیلم هستند. محمدرضا هنرمند کارگردان و زینب تقوایی تهیه کننده «سمفونی نهم» هستند.

 آخرین فیلم بلند سینمایی محمد رضا هنرمند «عزیزم من کوک نیستم» نام دارد که ۱۷ سال پیش تولید شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعی کردم فیلم روتین و کلیشه‌ای نسازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..