تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دستیاری پزشکی

سلامت نیوز:مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت برای ویرایش و ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفت که این زمان از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت اعلام کرد که تمامی افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی نشده‌اند، می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

همچنین افرادی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری را دریافت کرده اند ولی موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند با همان کد پیگیری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون کتبی چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه دوم اسفندماه به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دستیاری پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..