تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از اسطوره پرسپولیس در کانادا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم ویدئوهای ضبط شده از افشین پیروانی، خداداد عزیزی و وحید هاشمیان پخش شد که درمورد کریم باقری حرف زدند.

افشین پیروانی در مورد کریم باقری گفت: کریم باقری هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بازیکن خوبی بود و به همین خاطر در فوتبال ایران سال های سال حضور داشت و بازیکن ماندگاری بود.

خداداد عزیزی هم در مورد کریم باقری گفت: سال های سال در کنار کریم بودم. به اعتقاد من کریم باقری بهترین فوتبالیست تاریخ فوتبال ایران بود. من سال های خوبی در کنار او سپری کردم و به موفقیت های خوبی رسیدم. به اعتقاد من کریم باقری یکی از بازیکنانی است که تاریخ دیگر به خود نخواهد دید. برای او آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و خوشحالم که سال های زیادی در کنار او بودم.

وحید هاشمیان هم در مورد کریم باقری این چنین حرف زد: کریم باقری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بود. او تمام ویژگی های یک فوتبالیست حرفه ای را داشت. بازیکنی بود که در چند پست بازی می کرد. کریم باقری یکی از استثناهای فوتبال ایران بود. برای او آرزوی موفقیت می کنم و هم چنین سلامتی در کنار خانواده محترم و امیدوار هستم در کار مربیگری هم همانند دوران بازیگری موفق باشد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از اسطوره پرسپولیس در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..