تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات چاقو‌کشی بازیکنان دو تیم لیگ برتری + عکس

قانون بازنشستگی یکی از قوانین خوب مجلس شورای اسلامی در این چند سال اخیر است که جای را برای جوانان در عرصه مدیریتی کشور باز می‌کند. فدراسیون فوتبال هم با توجه به خصوصی بودن خود مستثنی از این قانون نشد و تاج ریاست این فدراسیون توانست با توجه به ایثارگری خود همچنان به عنوان سکاندار اول فوتبال کشور باقی بماند. از طرف دیگر کمیته فوتسال که یکی از زیرمجموعه‌های این فدراسیون است مشمول این قانون شده و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ترابیان رئیس کمیته فوتسال رسماً استعفا کردند. بعد از استعفای کفاشیان داوود پرهیزکار به عنوان سرپرست این کمیته انتخاب شد.

جزئیات چاقو‌کِشی بازیکنان دو تیم لیگ برتری + عکس

فوتسال ایران یکی از رشته‌های پرافتخار کشور است و این رشته سالهاست در صدر قاره کهن و سوم جهان ایستاده، اما این رشته همیشه دارای حواشی و حوادث گوناگونی به خصوص در لیگ برتر بوده است، اما با توجه به حواشی زیای که در این رشته وجود دارد متاسفانه هیچ کسی در کمیته فوتسال جوابگوی این مسأله نیست.

مرحله پلی‌اف که برای اولین بار قرار است در لیگ برتر اجرا شود باعث شده که لیگ ما دارای حساسیت و حواشی زیادی باشد و بازی‌ها در این چند هفته اخیر حواشی زیادی داشته و این موضوع باعث شده که در بازی‌هایی همچون گیتی پسند ارژن، سن‌ایچ آذرخش، شهروند مس و ... حواشی زیادی به وجود آورد.

حال با توجه به این حواشی‌ها اکثر باشگاه‌ها از نحوه نظارت کمیته فوتسال، سازمان لیگ به خصوص کمیته انضباطی گله‌مند هستند؛ که چرا با توجه به این اتفاقات هیچ کس چه رئیس کمیته فوتسال و چه سازمان لیگ و چه دبیر این کمیته حاضر به پاسخگویی و جلوگیری از این رفتار‌های غیر ورزشی نیستند. جدیداً هم مدیرعامل باشگاه اهورای بهبهان مدعی عدم پاسخگویی کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال و حتی توهین و فحاشی‌های وی شده و از طرفی دیگر این مدیر عامل مدعی شده که ناظر بازی‌های این تیم درخواست‌های غیرقانونی از این باشگاه داشته است و وی همچنین مدعی است هیچ‌کسی در کمیته فوتسال پاسخگو ما نیست و وقتی هم اعتراض خود را به گوش سلیمانی دبیر کمیته فوتسال می‌رسانیم وی باشگاه را تهدید به سقوط می‌کند.

جزئیات چاقو‌کِشی بازیکنان دو تیم لیگ برتری + عکس

داوود پرهیزکار که بعد از استعفای کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شده در مصاحبه‌ای که از وی خواسته چه تدابیری برای حواشی لیگ در این چند هفته اخیر اندیشیده‌اید که پرهیزکار در یک پاسخ غیرناباورانه و غیرمنطقی اعلام می‌کند مسائل لیگ فوتسال به من ارتباطی ندارد و حوزه مسئولیت من فقط تیم‌های ملی است.


این نکته واقعاً جای تأمل دارد که چرا کسی را که حاضر نیست پاسخگوی حوزه عملکرد خود و زیر مجموعه‌اش باشد را به عنوان متولی و نفر اصلی فوتسال کشور انتخاب می‌کنند؟

اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد و همانطور که در گزارش آمده مرحله پلی‌آف قرار است امسال برای اولین بار در کشور برگزار شود و این موضوع لیگ ما را جذاب و از حساسیت‌هایی بالایی برخوردار کرده است. به این دلیل که فقط ۸ تیم می‌توانند در این مرحله حضور یابند و قهرمان لیگ برتر در این مرحله شناخته می‌شود.


روز گذشته هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با انجام ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف پیگیری شد و در اصفهان بازی گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری که با نتیجه ۲ - صفر به سود شهروند ساری در جریان بود در بین دو نیمه چند تماشاگر به رختکن شهروند ساری حمله کردند که موجب مصدومیت دو بازیکن این تیم شد. شهروندی‌ها حاضر به ادامه بازی نشدند و این بازی نیمه تمام ماند. همچنین شهرداری ساوه با شکست امروز سقوطش به لیگ یک قطعی شد.


محمدعلی اسماعیل‌پور، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در مورد حواشی و حوادث اتفاق افتاده در بازی امروز تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل شهروندساری در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: بعد از اتمام نیمه اول که داور بازی سوت پایان این نیمه را زد یکی از اعضای کادر فنی تیم گیتی‌پسند به قصد اعتراض به سمت بازیکنان ما آمد.


وی در ادامه گفت: بازیکنان گیتی‌پسند وقتی عکس‌العمل اعتراض یکی از اعضای کادر فنی خود را دیدند همگی آن‌ها به سمت بازیکنان ما حمله‌ور شده و این موضوع باعث شد جو سالن پیروزی اصفهان متشنج شود.


سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: بعد از درگیری بازیکنان تیم گیتی‌پسند و این شلوغی‌ها درب خروجی سالن به رختکن هم از سوی مسئولان سالن پیروزی بسته شد و این بار تماشاگران این بازی هم به جمع این شلوغی‌ها اضافه و همگی آن‌ها با چوب و چاقو ما را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و در حال حاضر سه بازیکن ما در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند. جزئیات چاقو‌کِشی بازیکنان دو تیم لیگ برتری + عکس

حال سوالی که مطرح است چرا هیچ یک از مسئولان کمیته فوتسال حاضر به پاسخگویی نیستندکه راهکار آن‌ها با توجه به حواشی و اختلاف‌نظر‌ها و حساسیت‌هایی که در این چند هفته اخیر در لیگ برتر اتفاق افتاده چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات چاقو‌کشی بازیکنان دو تیم لیگ برتری + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..