تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دریاچه یخ زده در ایران است نه در سوئیس! عکس

سطح دریاچه سد گلیل شیروان به طور کامل یخ زده است و منظره زیبایی را بوجود آورده است

یخ زدن سطح دریاچه سد گلیل شیروان

سطح دریاچه سد گلیل شیروان در پی بارش های اخیر برف که به گفته بخشدار سرحد این شهرستان به 50 سانتیمتر هم رسیده به طور کامل یخ زده و منظره زیبایی را ایجاد کرده است.

بخشدار سرحد شیروان اظهار داشت: پس از بارش های خوب برف در منطقه گلیل و سرانی و برودت هوا یخ زدگی سطح دریاچه سد گلیل از چند روز گذشته آغاز شده است.

علی قویدل گفت: هم اکنون ارتفاع برف در اطراف این سد به 40 سانتیمتر رسیده است.

رئیس اداره امور عشایر شیروان هم گفت: همه ساله از اواخر مهرماه آبریزهای منتهی به سد دریاچه گلیل یخ می زند و به علت برودت هوا از اواخر آذرماه سطح دریاچه این سد هم شروع به یخ زدن می کند.

علی ابراهیمی افزود: هم اکنون سطح دریاچه کاملا یخ زده و ضخامت یخ ها در روزهای آینده هم بیشتر خواهد شد.

وی گفت: میانگین بیشینه دمای هوا در منطقه گلیل و سرانی به هنگام فصل زمستان پنج درجه سانتیگراد زیرصفر و کمینه آن تا 17 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

رئیس اداره امور عشایر شیروان گفت: ذوب شدن یخ های این دریاچه معمولا از اواسط فروردین ماه آغاز می شود


یخ زدن دریاچه سد گلیل شیروان

یخ زدن دریاچه سد گلیل شیروان

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دریاچه یخ زده در ایران است نه در سوئیس! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..