تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده بازداشت و آزادی محمد رحمانیان

۸۱۶۹۳۰

۱۴۷ بازدید

محمد رحمانیان در حالی امروز بازداشت و آزاد شد که ظاهراً دلیل احضار او، پرونده تشکیل شده پیرامون «کنسرت-نمایش ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» بوده است.

پایگاه خبری انتخاب:  محمد رحمانیان در حالی صبح امروز بازداشت و آزاد شد که ظاهراً دلیل احضار او، پرونده تشکیل شده پیرامون «کنسرت-نمایش ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» بوده است؛ اما این نمایش چه بود و چرا این کارگردان سینما و تئاتر را در این شرایط قرار داد؟

محمد رحمانیان، کارگردان سینما و تئاتر در دادسرای ۲۱ ارشاد بازداشت و ساعتی پیش با قرار کفالت آزاد شد.

پشت پرده بازداشت و آزادی محمد رحمانیان

موضوع احضار رحمانیان، پرونده مفتوح پیرامون «کنسرت-نمایش ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» است؛ نمایشی که آذر تا دی ۱۳۹۶ روی صحنه رفت و اکنون مراحل رسیدگی به شکایت پیرامون آن در حال پیگیری است.

رحمانیان زمستان ۱۳۹۶ قصد خروج از کشور را داشته که به او اطلاع داده می‌شود باید به دادسرای ارشاد مراجعه کند و پیگیر پرونده‌اش باشد.

در کنسرت ـ تئاتر «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رفت، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، مهدی ساکی، احسان کرمی، هانا کامکار و... بازی می‌کردند و رضا یزدانی، احسان کرمی و هانا کامکار روی صحنه می‌خواندند. به نظر می‌رسد موضوع به تک‌خوانی هانا کامکار در بخش‌هایی از این تئاتر مربوط می‌شود که پیش از این نیز درباره آن نقدهایی شده بود.

این نمایش در هفت اپیزود «روس‌ها می‌آیند»، «سینما اسکار و چند شیشه پپسی...»، «مهرآبادِ خصوصیِ من»، «در پناهِ باغ آلبالو»، «یک شب از شبهای شعرِ گوته»، «فانفارسوزی» و «همین امشب، همین حالا...» اجرا شد که هانا کامکار در اپیزود دوم و ششم حضور داشت. دادسرای ۲۱ ارشاد معمولاً به پرونده‌های منافی عفت عمومی و غیراخلاقی رسیدگی می‌کند و پرونده‌های با موضوع فرهنگی معمولاً در دادسرای فرهنگ و رسانه رسیدگی می‌شود.

معمولاً در رسیدگی به پرونده‌های اینچنینی برای متهم قرار صادر می‌شود و رحمانیان نیز در این پرونده با قرار کفالت آزاد شده است. وی از توضیح درباره جزئیات پرونده پس از صدور قرار کفالت و آزادی، اجتناب کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده بازداشت و آزادی محمد رحمانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..