تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلزله گیلانغرب ادامه زمین لرزه ۴ آذر است

رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: به نظر می‌رسد زمین در حال تخلیه بقایای انرژی حاصل از چهارم آذر است و زلزله عصر امروز - یکشنبه - در منطقه گیلانغرب ادامه روند زلزله قبلی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بیت‌اللهی منطقه وقوع زلزله را از نظر مراکز جمعیتی منطقه‌ای خلوت عنوان کرد و افزود: این منطقه نزدیک مرز ایران و عراق در جنوب غربی سرپل ذهاب و جنوب قصر شیرین قرار دارد.
وی با بیان اینکه به نظر می‌آید تلفات و خسارات زلزله بالا نباشد اضافه کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات در حال بررسی بوده و نتیجه بزودی اعلام می‌شود.

**فرودگاه کرمانشاه آسیبی ندیده است
همچنین مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه این فرودگاه در زلزله اخیر آسیب ندیده است، گفت: فرودگاه اکنون عملیاتی است و پرواز‌ها در دست انجام است.
مجتبی بیاتی افزود: سطوح پروازی فرودگاه بازرسی شد و خوشبختانه آسیبی به فرودگاه وارد نشده است.
وی همچنین از عملیاتی بودن فرودگاه خبر داد و گفت: اکنون پرواز‌ها در این فرودگاه انجام می‌شود.
بیاتی با ابراز امیدواری از این که زلزله کم خسارت باشد، گفت: فرودگاه آماده است تا در صورت بروز خسارات احتمالی، میزبان عملیات امداد و نجات باشد.
مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه هم از اعزام تیم‌های ارزیاب سازمان راهداری برای بررسی خسارات احتمالی به راه‌های استان کرمانشاه خبر داد.

عصر یکشنبه ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) مناطق اطراف شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه را لرزاند و تاکنون چندین پس لرزه بالای سه ریشتری داشته است.


از زمان وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در بیست و یکم آبان سال ۱۳۹۶ تاکنون بیش از ۶ هزار زمین لرزه در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
این زمین لرزه در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلزله گیلانغرب ادامه زمین لرزه ۴ آذر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..