تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمشیدی: پیش بینی قدرت فوتبال هند را کرده بودم

۸۱۶۹۰۳

۲۵۷ بازدید

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی مقتدرانه هند برابر تایلند در جام ملت های آسیا گفت: چند سال قبل پیش بینی کرده بودم هند یکی از قطب های اول فوتبال آسیا می شود، اما کسی حرف من را باور نکرد.

ایرنا: پژمان جمشیدی، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در رابطه با برد هند مقابل تایلند اظهار داشت: برای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در این رقابت ها به موفقیت برسد.

وی افزود: جام ملت های آسیا از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم ترین و بهترین مسابقات ملی قاره کهن محسوب می شود.

جمشیدی: پیش بینی قدرت فوتبال هند را کرده بودم

جمشیدی تصریح کرد: تیم ملی برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقیبان سرسخت و قدرتمندی را پیش رو دارد اما امیدوارم با پشت سرگذاشتن حریفان ریز و درشت به قهرمانی رسیده و شادی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

بازیکن اسبق تیم ملی که در سریال تلویزیونی «پژمان» و در یکی از دیالوگ های ماندگار آن گفته بود «روزی هند قطب اول فوتبال آسیا می شود» با اشاره به پیروزی چهار بر یک هندوستان مقابل تایلند در جام ملت های آسیا به شوخی گفت: چند سال قبل پیش بینی کرده بودم هند یکی از قطب های اول فوتبال آسیا می شود اما کسی حرف من را باور نکرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شب تیم ملی قدرتمندانه گام اول را برابر یمن در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا برداشته و به یک پیروزی شیرین برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمشیدی: پیش بینی قدرت فوتبال هند را کرده بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..