تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال نهنگ آبی داستان سریال و عکس بازیگران سریال نهنگ آبی و زمان پخش

سریال نهنگ آبی

دانلود سریال نهنگ آبی

عکس بازیگران و داستان سریال نهنگ آبی

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو سرمایه گذاری این پروژه را برعهده دارند تا برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود. این سریال داستانی متفاوت دارد که بر اساس فیلمنامه ای از بهرام توکلی می باشد.

سریال نهنگ آبی

بازیگران سریال نهنگ آبی

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش، ماهور الوند و سه بازیگر معروف دیگر مجید مظفری، پریوش نظریه و ازاده صمدی هم جزو بازیگران این سریال هستند.

این برای نخستین بار است که لیلا حاتمی و ساعد سهیلی در شبکه نماییش خانگی حضور خواهند داشت. چهره های سینماییی دیگری نیز در این سریال حضور خواهند یافت که حتما باعث پربیننده تر شدن این سریال می شود.

ساعد سهیلی در نقش آرمین / لیلا حاتمی در نقش آناهیتا / حسین یاری در نقش بهمن / مصطفی زمانی در نقش خسرو / ماهور الوند در نقش ژاله / ویشکا آسایش در نقش مروارید / آزاده صمدی در نقش هاله / حمیدرضا آذرنگ در نقش نادر / مجید مظفری پدر آرمین / فرهاد آئیش / پریوش نظریه  الهام کردا / ستاره پسیانی در نقش غزل / دیبا زاهدی

سریال نهنگ آبی

داستان سریال نهنگ آبی

آرمین (با بازی ساعد سهیلی) دانشجوی تیزهوش کامپیوتر توان نمی تواند با آدم ها ارتباط برقرار کند و بیشتر وقتش را با سایت کتابخوانی اش که ساخته است می گذراند پدرش (با بازی مجید مظفری) دچار بیماری ام اس شده و در آستانه جدایی از مادرش ( با بازی پریوش نظریه) است او در سایت کتابخوانی با ژاله (با بازی ماهور الوند) دختری که فهرست کتابهایش بسیار شبیه به آرمین است آشنا می شود ژاله او را که مشکل مالی دارد برای کار به شرکتی ساختمانی معرفی می کند که خودش در آنجا به عنوان گرافیست کار می کند آرمین در شرکت با بهمن ( با بازی حسین یاری) رئیس شعبه آناهیتا ( با بازی لیلا حاتمی ) نامزد بهمن هاله ( با بازی آزاده صمدی ) منشی فضول شرکت نادر ( با بازی حمیدرضا آذرنگ ) رئیس هیئت مدیره شرکت مادر و مروارید ( با بازی ویشکا آسایش) همسر نادر و یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر آشنا می شود آرمین در این شرکت به عنوان مسئول امنیت استخدام می شود و این شروع ماجراهای زندگی او است.

سریال نهنگ آبی

حواشی در مورد این سریال

کارگردان فیلم مادر قلب اتمی علی احمدزاده، بعد از یک سال پس از اکران آن، نسبت به کپی کردن گریم یکی از شخصیت های این سریال از شخصیت اصلی فیلمش به سازندگان این سریال واکنش نشان داد و تصویر منتشر شده از گریم لیلا حاتمی در این سریال را به چالش کشاند.

او عکس لیلا حاتمی در این سریال را در کنار چهره ترانه علیدوستی قرار داد و طراح گریم این سریال را متهم به دزدی کرد. سغید ملکان در فیلم احمدزاده طراح گریم بوده، گویا از کلاه گیس و گریم مشابهی برای لیلا حاتمی در این سریال هم استفاده کرده است.

بخوانید :

سریال ریکاوری؛ خلاصه داستان این مجموعه نمایش خانگی و عکس های بازیگران سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 سریال دل ؛ داستان تمام قسمت های سریال دل و عکس بازیگران سریال دل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال نهنگ آبی داستان سریال و عکس بازیگران سریال نهنگ آبی و زمان پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..