تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران:

ستاد تنظیم بازار با محاسبه موئلفه های تاثیرگذار ، قیمت مرغ را 9هزار و 800 تومان در نظر گرفته است و دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما ضمن اعلام این خبر گفت: طبعا مبنای ما در برخورد با گرانفروشی مرغ همان قیمتی است که سازمان تنظیم بازار مشخص کرده است و اگر بیش از این قیمت گزارش شود ادارات ما در شهرستانها در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد.

محمدعلی اسفنانی افزود: عرضه گوشت مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و900 تومان در تمام شهرستانها لحاظ شده تا بتوانیم قیمت را کاهش دهیم و علاوه بر آن با اقداماتی که در جهت جوجه ریزی و افزایش تولید جوجه یکروزه صورت گرفته در دوره بعدی تولید مرغ ما قطعا شاهد کاهش قیمت ها خواهیم بود.  

وی در بخش دیگر به افزایش خودسرانه قیمت ها در برخی شرکت ها، خصوصا شرکت های تولید فرآوردههای لبنی اشاره کرد و گفت: به تمامی ادارات بخشنامه کرده ایم که مجموعه کسانی که تولیداتی دارند مثل شرکت های لبنی و قیمت کالا را بدون مجوز قانونی افزایش داده اند در ضمن صدور حکم دستور داده شود نسبت به توقف گرانفروشی اقدام کنند.

اسفنانی افزود: برای جلوگیری از استمرار گرانفروشی توسط شرکت های متخلف، میزان گرانفروشی طول مدت دادرسی تا زمان اجرای حکم لحاظ می شود که این می تواند در کاهش قیمت ها تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگر به نظارت جدی بر ارزهای دولتی پرداخت شده به تولیدکنندگان و واردکنندگان کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان یا واردکنندگان کالا و مواد اولیه باید طبق آنچه که ثبت کرده اند حداکثر ظرف مدت 3 ماه همان کالا را وارد کنند در غیر این صورت مکلف می شوند عین ارزی را که دریافت کرده اند به بانک مربوطه بازگردانند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران که برای شرکت در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا به شهرستان پاکدشت آمده بود در پایان گفت: در تقسیم بندی اداری جدیدی که برای سازمان تعزیرات حکومتی در نظر گرفته شده، برای این شهرستان با توجه به جمعیت بالا و حجم زیاد پرونده ها حداقل یک شعبه و 7 نفر نیرو در نظر گرفته شده است که احتمالا تا پایان سال شاهد ارتقای شعبه تعزیرات حکومتی پاکدشت به اداره مستقل خواهیم بود.

اسفنانی پس از پایان جلسه برای پیگیری مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان، از دو واحد بزرگ صنعتی شهرستان پاکدشت نیز بازدید کرد.

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد

دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیلی برای گرانفروشی مرغ وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..