تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای ۱۸ سکه بهار آزادی به ۳ مدال آور ورزشی خراسان شمالی

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1397/10/16 شناسه خبر: 1446109

اعضای شورای شهر بجنورد در جلسه رسمی این شورا مصوب کردند تا شهرداری بجنورد به سه مدال آور ورزشی استان به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های آنان 18 سکه تمام بهار آزادی تقدیم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد وکیلی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد ظهر امروز در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد به تشریح مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد درباره اعطای 18 سکه تمام بهار آزادی توسط شهرداری بجنورد به سه ورزشکار مدال آور استان در مسابقات آسیایی و بین المللی به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های آنان پرداخت تا اعضای این شورا در این جلسه رسمی با انجام رای گیری به آن رای دهند.

وکیلی در همین باره اظهار کرد: در آخرین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد، اعضای این شورا به اعطای هفت سکه تمام بهار آزادی به بهزاد وحدانی، جودوکار خراسان شمالی که دارنده مدال برنز مسابقات جهانی و صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی در این رشته ورزشی است، رای مثبت داده اند.

وی در ادامه افزود: اعضای این کمیسیون به اعطای هفت سکه تمام بهار آزادی به محمد محمدی بریمانلو از جودوکاران خراسان شمالی که دارنده مقام سوم مسابقات جهانی جودو در رده بزرگسالان و مدال آور مسابقات آسیایی است همچنین به اعطای چهار سکه تمام بهار آزادی به امیر حسین محمدی، کشتی گیر آزاد کار استان که نائب قهرمان کشتی کشور و دارنده مدال برنز از مسابقات باشگاه های جهان در رشته کشتی آزاد است نیز رای مثبت داده اند.

وی عنوان کرد: بهای این 18 سکه 70 میلیون تومان است.

وکیلی گفت: درصورتیکه اعضای شورای شهر بجنورد در این جلسه رسمی به این مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد رای مثبت دهند این مصوبه نهایی برای اجرا به شهرداری بجنورد ارسال خواهد شد.

به گزارش عصر اترک، اعضای شورای شهر بجنورد در این جلسه رسمی به این مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر بجنورد به منظور اجرا طبق آیین نامه، رای مثبت دادند.

افزون بر این، در این جلسه همچنین اعلام شد: فردا ( دو شنبه، 17 دی ماه جاری، روز جوانمردی و فتوت ) در ساعت 17:30 دقیقه عصر دفتر همیاران جوان شورای شهر بجنورد با هدف جذب جوانان صاحب نظر دانشگاهی استان به منظور ارائه پیشنهادات و نظرات در مدیریت شهری افتتاح خواهد شد.

بنابر بر این گزارش، این دفتر با حضور مسئولان استانی در محل شورای شهر بجنورد گشایش خواهد یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای ۱۸ سکه بهار آزادی به ۳ مدال آور ورزشی خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..