تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.9.10 – دانلود از یوتیوب

دانلود MediaHuman YouTube Downloader نام نرم افزاری برای دانلود فیلم ها از وب سایت یوتیوب می باشد. شاید شما هم از آن دسته از افراد هستید که می خواهید موزیک ویدیو مورد علاقه خود ، تریلر فیلمی یا یک فیلم جدیدی را که در حال مشاهده آنلاین آن از وب سایت یوتیوب هستید را دانلود کنید ولی متوجه آن می شوید که گزینه ای برای دانلود در سایت یوتیوب وجود ندارد شده اید. نرم افزار های زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند، یعنی شما با استفاده از نرم افزار هایی که برای این کار ساخته شده اند می توانید به دانلود از وب سایت یوتیوب بپردازید که نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader یکی از همان نرم افزار ها می باشد.

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم ها را با بالاترین کیفیت موجود یعنی ۴K دانلود نمایید. هم چنین شما می توانید فیلم ها را در هر کیفیتی که می خواهید اعم از Full HD , HD , SD و … دانلود نمایید. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-MediaHuman-YouTube-Downloader

MediaHuman-YouTube-Downloader-اسکرین-شات  MediaHuman-YouTube-Downloader-اسکرین-شات

info

MediaHuman YouTube Downloader is a handy application for those who found a favorite music video or trailer of a new movie and wants to keep it on your computer for viewing offline. Or you need to download a video lesson/tutorial. Our video downloader is an ideal solution for such kind of tasks.

سیستم مورد نیاز

Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows 2003, Windows XP for PC systems (32bit/64bit)

راهنمای نصب

بعد از نصب ، محتوای پوشه Patch را در محل نصب کپی نمایید آنرا اجرا کرده و Patch را بزنید تا نرم افزار فعال سازی شود.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader 3.9.9.10 – دانلود از یوتیوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..