تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Photo Studio PRO 2.0.20.2 – نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

با دانلود Photo Studio PRO می توانید یک استودیو با امکانات وسیع داشته باشید تا بتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از جلوه های ویژه ناب برای آن بهره ببرید. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای می باشد و می توانید به صورت پیشرفته تصاویر خود را وارد کنید و از طیف گسترده ای از افکت ها بهره مند شوید. قطعا استفاده کردن از این برنامه بسیار ساده است و حتی مبتدیان نیز می توانند به زیباسازی تصاویر بپردازند. شما می توانید بسیاری از ویزگی های آماده را برای تصاویر خود داشته باشید و در صورت نیاز خودتان تنظیمات را تغییر دهید.

با دانلود Photo Studio PRO می توانید از امکاناتی نظیر اضافه کردن متن و تغییر رنگ تصاویر نیز استفاده کنید و قالب های زیبایی را برای تصاویر خود در نظر داشته باشید. جلوه های ویژه به صورت هوشمند در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید به طرز شگفت انگیزی، افکت های ناب را به تصاویر اضافه کنید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Photo-Studio-PRO

*/ ]]> اسکرین-شات-Photo-Studio-PRO اسکرین-شات-Photo-Studio-PRO اسکرین-شات-Photo-Studio-PRO info

Photo Studio is a powerful multifunctional photo editing application for photographers of any level. It contains the vast editing kit of tools for basic and advanced retouching of your photos. Make each your shot a perfect complete art-work using a wide range of effects, filters, text editing and color enhancement tools and a lot of other ready-to-use features.

WHAT’S NEW
– New Effects, backgrounds, text masks and many more!
– Use Smart effects to add colorful impressive illusions to your photos making them really stylish and astonishing.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Photo Studio PRO 2.0.20.2 – نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..