تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ عضو ناظر مجلس درباره احتمال حکم قضایی برای فیلتر اینستاگرام

رمضانعلی سبحانی فر عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه  درباره برخی شائبه‌ها مبنی بر فیلتر اینستاگرام، گفت: بحثی درباره فیلتر اینستاگرام مطرح نیست. اگرچه برخی افراد غیرمسئول در این زمینه اظهار نظر کرده‌اند اما این صحبت‌ها دلیلی برای فیلتر این شبکه اجتماعی نیست.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: فیلتر اینستاگرام از دو کانال انجام می‌گیرد؛ شورای عالی فضای مجازی یا کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه. در این دو نهاد نیز تصمیمی برای فیلتر اینستاگرام گرفته نشده است.

وی در پاسخ به اینکه تلگرام با حکم قضایی فیلتر شد آیا ممکن است این اتفاق برای اینستاگرام نیز تکرار شود، بیان کرد: در حال حاضر چنین حکم قضایی مطرح نیست و حکمی برای فیلترینگ اینستاگرام صادر نشده است.

 در روزهای گذشته سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور، از صدور حکم قضایی برای فیلترینگ شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ عضو ناظر مجلس درباره احتمال حکم قضایی برای فیلتر اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..