تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در نوروز ۹۸

بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در نوروز ۹۸ بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در عید نوروز 1398

سفر کردن آشنایی با مردم بومی و تماشای نحوه زندگی آنان همیشه بخش جذابی از زندگی است. در بهار امسال به کشوری تازه سفر کنید و دیدنی‌های جدید را ببینید در اینجا چند مقصد گردشگری نوروزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید مقصد مناسب را انتخاب کنید.

سفر به سرزمین دریاهای زلال با تور تایلند نوروز

سفر با تور تایلند نوروز 98 انتخاب خوبی است سفری همه چیز تمام که هم اقامت شهری را می‌توان داشت و هم روزهایی زیبا در سواحل دریای آندمان را سپری می‌کنید. در بانکوک بچرخید و خرید کنید در این شهر برای تمام همراهان شما تفریح هیجان انگیز در انتظار است، به پارک‌ها و باغ وحش این شهر بروید و از شبهای پر‌هیاهو بانکوک لذت ببرید تور‌های آژانس مقتدر سیر را بررسی کنید این آژانس یک لیست کامل از تورهای تک مقصدی و چند مقصدی تایلند را برای شما برنامه‌ریزی کرده است مقاصد مختلفی چون بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی را در تور های تایلند دارد و دامنه انتخاب شما بسیار گسترده است.  

تور‌ها از حدود ۷ تا ۲۰ شب هستند اقامتی رویایی را در هتل های ۴ و ۵ ستاره تایلند تجربه می‌کنید بهتر است هرچه زودتر و با نرخ پایه تور خود را رزرو کنید معمولا تور‌ها با پرواز ماهان و همراه ترنسفر فروگاهی هستند و در روز های اقامت گشت شهری به همراه راهنمای فارسی هم شامل خدمات تور می‌شود.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید یکی از بهترین سفر‌های بهاری را تجربه کنید.

بهار را با تور قبرس نوروز در ساحل تجربه کنید

تور قبرس نوروز  98 در آژانس مقتدر سیر به دو بخش تقسیم می‌شود. قبرس در میان یونان و ترکیه به دوبخش شمالی که شهر نیکوزیا مقصد گردشگری آن است و بخش جنوبی که گردشگران در شهر‌های لارناکا، لیماسول و آناپادا اقامت می‌کنند.  

با توجه به قرار‌گیری این جزیره در میان ترکیه و یونان غذاهای لذیذ از فرهنگ‌های مختلف ترکی و اروپایی در انتظار شماست. سفر‌های نوروزی قبرس با هواپیمایی ترک اطلس جت و چارتر قشم ایر برنامه ریزی می‌شوند در تمام پرواز‌ها گردشگران به همراه ترنسفر های فرودگاهی به هتل می‌روند. راهنمای فارسی زبان تور برنامه گشت شهری را هم به اطلاع گردشگران می‌رساند.

با توجه به ستاره هتلی که انتخاب می‌کنید این امکانات استخر و انواع رستوان‌ها متفاوت است لیست هتل‌ها را برروی وب‌سایت بررسی کنید و یا با کارشناسان آژانس مقتدر سیر به طور مستقیم مشورت کنید.  
برای گذراندن تعطیلاتی زیبا در سواحل دریای مدیترانه با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در نوروز ۹۸

سفر به شهر زیبای ترکیه با تور کوش آداسی نوروز

 بی تردید تور کوش آداسی نوروز  98 یکی از لذت‌بخش‌ترین سفر‌ها به ترکیه است در هتل‌های ساحلی این شهر اقامت کنید وبه چشمه بروید. کوش آداسی شهری کوچک و ساحلی است با سواحل دیدنی و جمعیت زیاد این شهر  به دلیل داشتن منظر بکر ساحلی بسیار توریستی است.از غذاهای خوش‌مزه ترکی نوش جان کنید و در هتل‌ها از صبحانه‌های مفصل ترکی لذت ببرید.

با پرواز‌های اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه ازمیر می‌رسید، از آنجا با ترانسفر‌ رایگان آژانس مقتدر سیر به هتل زیبای که انتخاب کردید می‌رسید. در تمامی تور‌ها گردشگران دارای یک گشت شهری رایگان به همراه راهنمای فارسی زبان هستید.

در نوروز امسال هتل‌های کوش آداسی معمولا دارای خدمات رزرو غذای تمام وقت هستند و با استخر‌های آب گرم پذیرای شما هستند به همراه خانواده و عزیزانتان برای داشتن تعطیلاتی آرامش بخش برای سفر به کوش آداسی حتما برنامه‌ریزی کنید. همسفرانتان را برای دیدن این شهر زیبا قانع کنید و با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

عید امسال با تور دبی نوروز در شهر مدرن گردشگری

تور دبی نوروز 98  مخصوص خانواده‌های دارای فرزند است که می‌خواهند سفری را انتخاب کنند که کودکان راحت باشند و هوا گرم تر باشد بچه‌ها بتوانند در دریا شنا کنند. البته که دبی شهر خوش گذرانی های جوانان و اکیپ‌های دوستانه نیز است.

کیفیت هتلداری در دبی بسیار بالاست پیشنهاد می‌کنیم در دبی هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید چون خوش گذرانی در رستوران‌ها و کافه‌های هتل خوردن غذاهای خوش‌مزه عربی هتل‌ها بخش مهمی از لذت این سفر است مخصوصا که هتل ها دارای استخر های زیبا هم باشند. تورهای دبی از حدود ۳ شب هستند وبا هر مدل برنامه شخصی سازگار هستند چه بخواهید 14 روز عید را در دبی بمانید چه روزهای کمتر این تور‌ها قابل رزرو هستند.

در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر می‌توانید تور دبی خرا بررسی کنید و با یکی از پرواز‌های ایر عربیا، امارات، ماهان و ایران ایر به مقصد برسید تمام تور‌ها با ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و مشکلی برای دست‌رسی به هتل ندارید. در دبی بچرخید و امارات مال را ببینید از دیدنی‌های هیجان انگیز دبی مثل بزرگترین اکواریوم دنیا در امارات مال و تورهای سافاری دبی لذت ببرید. برای تعطیلات هیجان انگیز و گرم بهاری با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در نوروز ۹۸

سال تحویلی متفاوت در تور آنتالیا نوروز

 آنتالیا شهری است که دوست‌داران هتل‌های خوب ساحلی از همه جای دنیا به آن سفر می‌کنند. مخصوصا که در نوروز بسیاری از برنامه های تفریحی هم برای گردشگران ترتیب داده می‌شود.در سفر به آنتالیا از میان هتل های چهار ستاره آل یا یو آل که خدمات سرو غذای نوشیدنی 24 ساعته دارند انتخاب کنید.

بهتر است برای راحتی پرواز های ترک را انتخاب کنید که در فرودگاه نزدیک‌تری فرود می‌آیند پرواز‌های اطلس جت و سان اکسپرس بسیارمناسب هستند البته برای به صرفه شدن هزینه سفر از پرواز‌های ایرانی قشم ایر و ایران ایر هم می‌توانید رزرو کنید که البته تمامتور ها دارای خدما ترنسفر فرودگاهی هستند و به آسانی به هتل می‌روید.

یک هفته کامل را به همراه عزیزانتان در بهار امسال خالی کنید و با تور آنتالیا نوروز 98 حسابی خوش بگذرانید.

منبع  : ویرلن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین پیشنهاد‌های سفر بهاری در نوروز ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..