تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حباب سکه به نیم میلیون تومان رسید؛ چه زمانی حباب می‌ترکد؟

بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسیده و نیم سکه یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروخته شد.
معامله گران هر قطعه ربع سکه را یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر سکه گرمی را ۶۴۵ هزار تومان عرضه کردند.
همچنین در حالی که در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا حدود یک هزار و ۲۸۵ دلار قیمت گذاری می شود، بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار و ۷۳۰ تومان تعیین شده است.
در بازار ارز نیز، قیمت ارزهای عمده در صرافی های بانکی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و هر یورو ۱۲ هزار و ۵۰۰تومان و هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۵۴۵تومان عرضه شد.
دیروز در سامانه سنا بهای فروش هر یورو به طور میانگین ۱۲ هزار و ۴۵۵ تومان و هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۶۵۰ تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو ۹ هزار و ۹۲۶ تومان به فروش رفت اما داد و ستدی روی حواله های دلاری انجام نشد.
 

۱۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حباب سکه به نیم میلیون تومان رسید؛ چه زمانی حباب می‌ترکد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..