تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین شگفتی جام رقم خورد/ شکست غیرمنتظره کانگوروها مقابل اردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال استرالیا و اردن در اولین دیدار خودشان در جام ملت‌های آسیا برابر هم به میدان رفتند. اردنی‌ها برخلاف انتظار بازی بهتری برابر مدافع عنوان قهرمانی به نمایش گذاشتند.

در دقیقه ۲۶ اناس بنی یاسین موفق شد با ضربه سر به زیبایی دروازه متئو رایان را باز کند و اردن در نهایت تعجب پیش بیفتد. در ادامه اردنی‌ها می‌توانستند حتی به گل دوم نیز دست یابد ولی ضربه بها عبدالرحمان، به دیرک دروازه اصابت کرد تا اختلاف به دو نرسد.

در آغاز نیمه دوم ریدسون به جای گرانت به زمین بازی آمد تا آهنگ تیم ملی استرالیا هجومی‌تر از قبل شود. با این حال دفاع متمرکز و منطقی اردنی‌ها اجازه نزدیک شدن استرالیایی‌ها را به دروازه عامر شفیع نداد.

در دقیقه ۷۲ ارسال عزیز بهیچ به روی دروازه اردن نزدیک بود با غفلت مدافعان اردنی به گل تساوی بخش استرالیا تبدیل شود که با هوشیاری شفیع این فرصت نیز از دست رفت.

در ادامه استرالیا توانست به گل برسد ولی داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد. یک دقیقه بعد هم یوسف راشده با شوتی سنگین روی دروازه استرالیا خطرساز شد که رایان این توپ را مهار کرد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اردن برابر استرالیا به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه سوریه باید برابر فلسطین دیدار کند.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین شگفتی جام رقم خورد/ شکست غیرمنتظره کانگوروها مقابل اردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..