تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین مسابقه اینستایی بیمه حکمت کلید خورد

از روز پانزدهم دیماه دومین مسابقه اینستایی بیمه حکمت با عنوان «چالش دوم بیمه حکمت» آغاز و تا بیست و دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شمانیوز، در این مسابقه مخاطبین صفحه اینستاگرامی بیمه حکمت بایستی از تصویرارائه شده که با خط قرمز مسیر بیمه عمر مشخص شده است، اسکرین شات بگیرند و برای کاربر صفحه پیام کنند.
گفتنی است؛ این مسابقه ۵ برنده ۱۰ میلیون ریالی خواهد داشت که ۲ برنده از بین کسانی که عکس کامل را ارسال کنند به قید قرعه انتخاب خواهند شد و ۳ نفر دیگر نیز از بین کسانی که زیر پست مورد نظر دوستان خود را تگ نمایند در قرعه کشی شرکت داده شده و به عنوان برنده معرفی می‌شوند.

منبع: روابط عمومی بیمه حکمت صبا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین مسابقه اینستایی بیمه حکمت کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..