تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح حریرچی درباره چگونگی دفع زباله در مطب‌ها

او ادامه داد: این ۸ درصد زباله‌ها به وسیله دستگاه‌های مورد نظر پاکسازی نمی‌شوند، ولی این مواد با پوشش کامل حمل می‌شوند و دفع آنها  از نظر بهداشتی هیچ مشکلی برای مردم ایجاد نمی‌کند.

زباله‌ مطب‌ها تفکیک شده دفع می‌شوند

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: کار تفکیک و پاکسازی زباله‌های مراکز نگهداری سالمندان و برخی از مطب‌ها و درمانگاه‌ها هنوز به طور کامل انجام نمی‌شود و در این مراکز زباله‌های شبه بهداشتی مانند گان مریض، لوازم آندوسکوپی دیده می‌شود که بیشتر مربوط به مراکز درمانی سرپایی است.

دفع غیر بهداشتی زباله‌ها مورد تأیید نیست

حریرچی تأکید کرد: زباله‌های دور ریختنی بیمارستانی انواع مختلفی دارد که شامل زباله‌های عفونی، خونی و زباله‌های شبه بیمارستانی می‌شوند و به طور کلی دفع غیر بهداشتی زباله‌ها از نظر ما مورد تأیید نیست. او ادامه داد: طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی در زمنیه دفع بهداشتی زباله‌های بیمارستانی داشته‌ایم و امیدوارم در آینده نزدیک حتی یک مورد از زباله‌های بیمارستانی به طور غیر بهداشتی تفکیک و دفع نشود. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: دفع زباله‌های بیمارستانی به صورت تفکیک نشده و غیر بهداشتی بر خلاف قانون است و با متخلفان شدیدا برخورد می‌شود. حریرچی یادآوری کرد: برخی از این زباله‌ها مربوط به بیمارستان‌های جایگزین است و به طور کلی بیش از ۸۰ درصد این فرآیند به درستی انجام می‌شود.

۴۲۲۳۸

کلمات کلیدی

زباله های بیمارستانی

زباله مطب ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح حریرچی درباره چگونگی دفع زباله در مطب‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..