تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی!

۸۱۶۷۲۰

۴۵۱ بازدید

گوگل مپ ابزار فوق العاده مفیدی است که می‌تواند شما را دقیقا به کافه‌ای در مرکز شهر راهنمایی کند که دوستانتان منتظر هستند یا بهترین مسیر با کمترین ترافیک را به شما نشان دهد و حتی جدول زمانی در اختیارتان می‌گذارد و مسیر‌های مختلف را با زمان به شما نشان می‌دهد.

برترین‌ها: بدون شک گوگل مپ ابزار فوق العاده مفیدی است که می‌تواند شما را دقیقا به کافه‌ای در مرکز شهر راهنمایی کند که دوستانتان منتظر هستند یا بهترین مسیر با کمترین ترافیک را به شما نشان دهد و حتی جدول زمانی در اختیارتان می‌گذارد و مسیر‌های مختلف را با زمان به شما نشان می‌دهد. تصورش سخت است که قبلا چطور از گوگل مپ استفاده نمی‌کردیم!

وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی!


با این حال، در میان همه این امکانات، یک چیز کم است: گم شدن! گم شدن برای برخی افراد بهترین فرصت برای ماجراجویی و تجربه لذتبخش چیز‌های غیرمنتظره است. مردم محلی که در خیابان می‌بینید و از آن‌ها آدرس می‌پرسید، خانواده‌ای که دلشان برای مسافر خسته می‌سوزد و یک شب به شما جا می‌دهند، مناظر شگفت انگیزی که در جاده‌های فرعی در انتظارتان هستند و... این نوع تجربه‌های ارزشمند را معمولا با استفاده از مسیریاب‌ها از دست می‌دهیم چون از ریسک و کشف چیزهای تازه اجتناب می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم ماهواره‌ها ما را به سمت مقصد راهنمایی کنند.

وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی!


با این حال، این ماجرا ثابت می‌کند که هنوز امیدی برای چنین تجربیاتی هست. حتی گوگل هم گاهی اشتباه می‌کند! آفرودر مشتاق «بروس» در رانندگی به اردوگاهی در کوه‌های آبی استرالیا، یک منطقه طبیعی زیا در نزدیکی سیدنی، تصمیم گرفت از میانبری که گوگل مپ پیشنهاد کرده و ۱۵ دقیقه نزدیک‌تر بود استفاده کند. باک سوخت او پر و کاملا مجهز بود، پس چرا کمی ماجراجویی نکند؟ در ادامه تصاویری از نتیجه اعتماد بروس به گوگل مپ و مناظر بکری که با آن روبرو شد را مشاهده می‌کنید.

وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی! وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی به گوگل مپ اعتماد می‌کنی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..