تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد

۸۱۶۵۶۱

۸۲۱ بازدید

معلم جوانی در غنا روی تمام بهانه‌ها خط کشیده و علیرغم نبود سیستم کامپیوتر در مدرسه نرم افزار word را به دانش آموزانش روی تخته سیاه آموزش می‌دهد.

وبسایت بدونیم: در زمانه‌ای که هر کسی به هر طریقی بهانه‌ای برای یاد نگرفتن می‌آورد، افرادی هم هستند که دنبال بهانه‌ای برای یاد گرفتن هستند. مثل معلم جوانی در غنا که روی تمام بهانه‌ها خط کشیده و علیرغم نبود سیستم کامپیوتر در مدرسه نرم افزار word را به دانش آموزانش روی تخته سیاه آموزش می‌دهد. این معلم مسئولیت پذیر در کنفرانس بین المللی مربیان که به میزبانی کمپانی مایکروسافت در سنگاپور برگزار شده است جایزه دریافت کرده است. معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد
آپیا آکوتو معلم ۳۳ ساله برای آموزش این برنامه به دانش آموزانش تمام صفحات word را با گچ‌های رنگی روی تخته سیاه می‌کشد و ثابت کرده که حتی بدون سیستم‌های کامپیوتری هم می‌توان کامپیوتر یاد گرفت. او بعد از منتشر کردن تصاویری از این کلاس در فضای مجازی نامش بر سر زبان‌ها می‌چرخد.

معاون آموزش جهانی مایکروسافت آنتونی سالسیتو او را به عنوان معلمی که تمام موانع و مشکلات را کنار می‌زند تا بتواند نیاز‌های دانش آموزانش را برطرف کند تحسین می‌کند.

معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد


«کار شما برای تمام دنیا الهام بخش است و ابتکار و تعهدی که یک معلم در قبال کمک به آمادگی دانش آموزان برای آینده دارد را نشان می‌دهد. آنتونی می‌گوید ما در مایکروسافت معتقدیم که مربیان قهرمانانی هستند که تمام مرز‌ها را کنار می‌زنند تا بتواند در یادگیری دانش آموزان تغییراتی ایجاد کرده و تاثیر مستقیمی بر تجربیات و مهارت‌های زندگی دانش آموزان بگذارند.»

معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد


شرکت مایکروسافت تصمیم دارد یک آزمایشگاه رایانه کامل همراه با آموزش‌ها و حمایت‌های اولیه به این مدرسه در غنا ارسال کند. شرکت مایکروسافت برای انجام این ماموریت هم اکنون با وزارت آموزش و پرورش غنا در حال مذاکره است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..