تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۱۲ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۷۵هزار تن کالا توسط ۱۲هزاردستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است گفت:این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۲۹ هزارتن بود افزایش ۱۱۲درصدی را نشان می دهد. 

وی عمده کالای صادر شده از این پایانه مرزی را کاشی، سیمان ،نئوپان، میلگرد ،پروفیل، سنگ ساختمانی و انواع شیشه برشمرد و افزود: از این میزان بیش از۲۶۰هزار تن کالا توسط ۱۱هزار و ۵۷۶دستگاه کامیون ایرانی، ۷۸۱ تن کالا توسط ۳۵ دستگاه کامیون آذری و ۱۴هزار تن نیز توسط  ۶۱۶ دستگاه کامیون گرجی ازمرز خارج شده است.
 
عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده، بیش از ۱۸هزار تن کالانیز توسط ۸۸۸ کامیون وارد کشور شده است تصریح کرد:عمده کالاهای وارداتی شامل انواع تخته ،پنبه دانه ،شیرین بیان،گاو و الیاف مصنوعی می باشد که ۸۴ درصد از این کالاها توسط کامیون های ایرانی ومابقی نیزبوسیله کامیون های آذری وکامیون سایر ملیت ها وارد شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل  گفت: در سالجاری بیش از ۲۳۳هزار تن کالا توسط ۹هزار دستگاه کامیون بصورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله سوار شده اند که در همین مدت بیش از ۹۷هزار تن کالا بوسیله ۴ هزار دستگاه کامیون از این مرز ترانزیت خروجی شده اند.

رحمتی عمده کالاهای ترانزیت ورودی و خروجی ازپایانه مرزی بیله سوار را گازوئیل ،بنزین، قیر، آب معدنی ،ام دی اف، بیسکوییت ،فرش، گچ ونمک عنوان کرد وافزود:از این میزان ۸۰ در صد توسط کامیون های ایرانی و ۲۰ در صد نیز توسط کامیون آذری و ترکی جابه جا شده اند.

وی از افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار باحضور رئیس جمهـور خبر داد و گفت:هیچگونه مشکل و موانعی در واردات و صادرات در این پایانه وجود ندارد و جابجایی کالا در پایانه مرزی بیله سوار بصورت شبانه روزی روان و عادی است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۱۲ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..