تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گام بلند خودروسازان با هدایت فرکی برای کسب سهمیه آسیایی

گام بلند خودروسازان با هدایت فرکی برای کسب سهمیهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی حال حاضر تیم  فوتبال پیکان ،سابقه دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر با تیم های سپاهان و فولاد خوزستان را در کارنامه دارد.

حسین فرکی که چند ماهی از لیگ برتر دور بود وهدایت تیمی را برعهده نداشته بود ،هدایت تیم پیکان را بر عهده گرفت تا این بار شاهد حضور این سرمربی روی نیمکت خودروسازان باشیم. نگاهی به کارنامه مربیگری فرکی نشان می دهد که او نتایج خوبی را کسب کرده است.

حسین فرکی در زمانی که به عنوان بازیکن در فوتبال حضور داشت در پست مهاجم توپ می زد و سابقه بازی در تیم هایی چون پاس تهران، پرسپولیس و الشعب امارات را در کارنامه داشت. فرکی قبل از جام جهانی 1978 آرژانتین به تیم ملی دعوت شد و در کارنامه اش حضور در 3 مسابقه جام جهانی به چشم می‌خورد. او در مدت 3 سال حضور در تیم ملی ایران، 22 بار به میدان رفت و 11 گل به ثمر رساند، او با این کارنامه و بعد از اتمام دوران فوتبالش وارد عرصه مربیگری شد.

فرکی بعد از آویختن کشف هایش تصمیم گرفت تا مربیگری را در تیم پاس تهران  آغاز کند و بدین ترتیب 6 سال به عنوان دستیار روی نیمکت پاس حضور داشت و بعد از آن از سال 1380 رسما سرمربی این تیم شد.

فرکی بعد از پاس راهی تیم ملی شد و از سال 1382 تا 1385 به مدت 3 سال به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان نشست و دستیار برانکو ایوانکوویچ بود ، فرکی همچنین سابقه سرمربیگری تیم ملی امید ایران در سال ۲۰۰۴ را نیز دارد.

این سرمربی بعد از تیم ملی راهی تیم فوتبال نفت تهران شد و روی نیمکت این تیم نشست. فرکی بعد از نفت تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان را انتخاب کرده، راهی اهواز شد و با این تیم در لیگ سیزدهم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بعد از قهرمانی با فولاد، حسین فرکی راهی اصفهان شد در لیگ چهاردهم روی نیمکت تیم فوتبال سپاهان نشست و با این تیم هم به عنوان قهرمانی رسید تا دو سال متوالی با دو تیم متفاوت، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده باشد. وی پس از اختلافات با مديريت تيم اصفهاني 10 آبان ماه 94 (نیم فصل لیگ 15) تصميم به جدايي از سپاهان گرفت.

فرکی تا ابتدای لیگ شانزدهم تیمی را انتخاب نکرد و با آغاز این فصل روی نیمکت تیم نارنجی پوشان سایپا نشست. حاصل آخرین حضور او در لیگ برتر که با همین تیم سایپا بوده؛ کسب 32 امتیاز و ایستادن در جایگاه سیزدهمی بود. با اتمام لیگ 16 فرکی دیگر حاضر به نشستن روی نیمکت هیچ تیمی نشد و حالا با گذشت 1.5 فصل دوباره به لیگ برتر بازگشته و این بار روی نیمکت تیم پیکان می نشیند.

حسین فرکی که سابقه هدایت پاس تهران،‌نفت تهران، فولاد خوزستان ،سایپا و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد، دو عنوان قهرمانی همراه با فولاد و سپاهان در لیگ برتر  را به دست آورده است و پیکان درواقع ششمین مقصد او در لیگ برتر به عنوان سرمربی است.

بیشتر بخوانید:

حسین فرکی قراردادش را با تیم فوتبال پیکان نهایی کرد

آخرین شرایط نقل و انتقالات تیم فوتبال پیکان

جلسه معارفه دستیار فرکی در تمرینات پیکان برگزار شد

انتهای پیام/

پیکان در اندیشه درخشش در لیگ برتر به همراه فرکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گام بلند خودروسازان با هدایت فرکی برای کسب سهمیه آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..