تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | بوسیدن دست ایرج توسط احسان خواجه‌امیری در یک مراسم رسمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین جشن سالانه موسیقی ما با شعار همدلی اهالی موسیقی، شامگاه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم از یک عمر فعالیت هنری حسین خواجه امیری (ایرج) تقدیر به عمل آمد و او پس از حضور روی صحنه گفت: «تشکر از مردم ایران که منو خیلی دوست دارند و این محبت رو حس می کنم.»

سپس احسان خواجه امیری فرزند ایرج روی صحنه حاضر شد و پس از بوسیدن دست پدرش، با گروهش دو قطعه از آثاری که پدرش در سال‌های گذشته خوانده را اجرا کرد.

ایرج در ادامه به شوخی خطاب به پسرش گفت: «جوون خوبی هستی و پسر خوبی برای من بودی. آواز هم خوب می خونی ولی نمی دونم چرا رفتی توی موسیقی پاپ...»

۲۴۱۲۴۳
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | بوسیدن دست ایرج توسط احسان خواجه‌امیری در یک مراسم رسمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..