تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا عراقی ها نسبت به علمای ایران نگاه منفی دارند؟

آیا عراقی ها نسبت به علمای ایران نگاه منفی دارند؟ این سوال ومانند این مطلب بارها در فضای مجازی خواندم. علتش هم روشن است. اینگونه شایعات در طول این سال ها توسط بعثی ها منتشر میشود. و اما پاسخ. بدون هیچ مقدمه وصغری وکبری یک توضیحی مینویسم کاملا منطقی و قانع کننده است.
ده ها سال شیعیان عراقی (که اکثریت عراق را تشکیل میدهند) جهت تقلید به مراجع بزرگ شیعه رجوع میکنند. وهمه مطلعیم که اغلب مراجع تقلید نجف اشرف از علمای بزرگ ایرانی هستند.
آیت الله سیستانی وقبل از ایشان مرحوم ایت الله خوئی ومرحوم ایت الله سبزواری ودیگران همه وهمه از علمای ایرانی هستند.
تقلید اغلب شیعیان عراق از ایت الله سیستانی بهترین پاسخ به شایعات وحرف های نادرست است. واین مساله ثابت میکند که شیعیان عراقی اصلا ملیت و قومیت مرجعشان را مهم نمیدانند بلکه اساس علم و تقوای مراجع تقلید است.
ناگفته نماند ،در برهه هایی از زمان،که مرجع عراقی هم مطرح میشده،مردم ایران از وی تقلید می کردند.مانند تقلید اکثر ایرانیان از آیت الله سیدمحسن حکیم که بعد از رحلت آیت الله بروجردی به ایشان مراجعه کرده و بیش از هشت سال ،مقلد ایشان بودند.
/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا عراقی ها نسبت به علمای ایران نگاه منفی دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..