تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد نژادبهرام به فعالیت‌های بی‌ضابطه و بدون چارچوب شوراهای معماری مناطق

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، زهرا نژادبهرام در جریان برگزاری یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران  در تذکری با اشاره به فعالیت‌های بی‌ضابطه و بدون چارچوب شوراهای معماری مناطق اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران مشخص شده است که ظرف یک ماه گذشته فعالیت شوراهای معماری مناطق با شیب تندی افزایش یافته و این روند در برخی مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران نمود بیشتری داشته است.

وی تصریح کرد: این در حالی‌ست که بر اساس مصوبه شورا به تاریخ 97/7/8 تحت عنوان الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه تعیین ماموریت‌ها و حدود اختیارات و مسئولیت‌های شوراهای معماری مناطق»، شهرداری تهران موظف شده بود که ظرف 2 ماه لایحه‌ای را با رویکرد کیفی‌سازی فعالیت‌های شوراهای معماری و پرهیز از فروش تراکم و بارگذاری‌های خلاف ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر تهران به شورا ارائه کند که تاکنون این امر محقق نشده است.

رئیس کمیته معماری و  شهرسازی شورای شهر تهران گفت: با توجه به عدول از ضوابط و مقررات ملاک عمل در اغلب آرای صادره توسط شوراهای معماری مناطق و کسب درآمد ناپایدار از این محل، از شهردار تهران که خود همواره از مدافعان ارتقاء قانونمداری و پایبندی به ضوابط و مقررات بوده است، انتظار داریم که به منظور مقابله با گسترش فعالیت‌های بی‌ضابطه و بدون چارچوب فعالیت‌های شوراهای معماری مناطق و ارائه لایحه فوق را به شورا، دستورات لازم را در اسرع وقت صادر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد نژادبهرام به فعالیت‌های بی‌ضابطه و بدون چارچوب شوراهای معماری مناطق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..