تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت خبرنگار قدیمی درباره جهان پهلوان تختی/ زوج جهادگر به «فرمول یک» آمدند

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ضیا شنبه شب در برنامه «فرمول یک» میزبان گنجی راد، خبرنگار قدیمی و دوست صمیمی زنده یاد تختی بود. او همچنین میزبان زوج جهادی شد که با یکدیگر به مناطق محروم کشور سر می‌زنند.

گنجی راد در ابتدا درباره مردم دوستی تختی گفت: آقای تختی برای کمک به مردم در زلزله بوئین زهرا حاضر شده بود و همیشه در کنار مردم بود.

وی درباره بی اعتنایی جهان پهلوان به شاه افزود: یادم است اولین برنامه‌ای که برای تهیه گزارش رفتم در دانشکده افسری برگزار می‌شد؛ تختی تا مرا دید گفت: چه خبر است و چرا آمده ای؟ گفتم والا حضرت قرار است بیاید. گفت: منظورت شاهپور است؟

ضیا نیز به بزرگی تختی اشاره کرد و گنجی راد ادامه داد: یادم است در استادیوم مسابقه‌ای جهانی بود که سالن پر از جمعیت شده بود. مردم تا تختی را دیدند فریاد زدند "قهرمان قهرمانان تختی است" و این تشویق چند دقیقه ادامه داشت و شاهپور همینطور نگاه می‌کرد و این علاقه مردم به تختی عجیب بود.

تهیه کننده «فرمول یک» نیز این سوال را مطرح کرد که با توجه به پیچیدگی‌های زندگی تختی و روشن نبودن چگونگی درگذشت او آیا دست‌های طاغوت او را کشته یا خودکشی کرده؟ هنوز نمی‌شود نظریه قطعی داد؟

گنجی راد در پاسخ گفت: بعید می‌دانم تختی را کشته باشند او آن زمان آنقدر آدم فعالی نبود. او انسانی بود که حاضر بود خودش را برای دیگران از بین ببرد.

در انتهای این بخش ضیا نیز از بازی نکردن امیر جدیدی در فیلم سینمایی که درباره زندگی تختی ساخته می‌شود، ابراز تاسف و برای عوامل فیلم آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه میزبان فراهانی، ورزشکار و جهادگر بود. او گفت: از ۱۵ سالگی کار می‌کردم و به شهرداری می‌رفتم. همسرم فامیل است و با نوه خاله ام ازدواج کرده است. از قبل با بحث اردو‌های جهادی آشنا بودم، ولی ۵ سال پیش بود که برای اولین بار تصمیم گرفتم عید نوروز در اردوی جهادی شرکت کنم و دیگر به این کار علاقه مند شدیم و آن را ادامه دادیم.

مهدیه خدابخش همسر او نیز با اشاره به مهریه اندک خود که ۱۴ سکه است، از بخشیدن همین مهریه خبر داد و درباره فعالیت‌های جهادی خود گفت: سعی می‌کنیم در اقلیم‌های متفاوت برای زنان کارآفرینی کنیم و باعث شویم آن‌ها از نداشتن درآمد یا حقوق اندک به درآمد‌های بالاتری برسند. سعی کردیم زنان را آموزش بدهیم تا با سرمایه محدود کار کنند، اما هنوز مشکل بیکاری وجود دارد.

فراهانی نیز در پایان گفت: ما آنجا کار‌های فرهنگی، عمرانی و حتی خدماتی انجام می‌دهیم. برای بحث زلزله کرمانشاه با تیممان در منطقه حاضر شدیم و تنها توانستیم تعدادی سرویس بهداشتی بسازیم یا خود من عکس سه در چهار می‌گرفتم. به هر حال توان ما محدود است و باقی کار‌ها را باید مسئولان انجام بدهند.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت خبرنگار قدیمی درباره جهان پهلوان تختی/ زوج جهادگر به «فرمول یک» آمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..