تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات نشست فراکسیون نمایندگان ولایی با رئیس کل بانک مرکزی/ ۴ صفر از پول ملی حذف می‌شود؟

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان با اشاره به نشست امروز مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور عبدالناصر همتی برگزار شد در مورد وضعیت حساب ذخیره ارزی سؤال شد و عنوان شد که در رابطه با تورم در جامعه گزارش درستی ارائه نمی‌شود. همچنین در رابطه با نارضایتی از بانک‌ها که مردم را به شدت ناراحت کرده و نیز در مورد مؤسسات بانکی که ضربه مهلکی به اقتصاد زده است، مطالبی مطرح شد.  در این جلسه عنوان شد که در رابطه با قیمت ارز وضعیت چگونه خواهد شد و گفته شد که این موضوع نباید تحت تاثیر دولت قرار گیرد و باید ارز حفظ شود.

وی افزود: همچنین از همتی سؤال شد که مکانیزم توزیع ارز در کشور چیست و چرا با چین و کشورهای مختلف مثل روسیه و هند ارتباط دوستی ندارید و فقط با اروپا ارتباط دارید. در این نشست رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد که در بانک مرکزی دو موضوع مهم ارز و پول مطرح است. در حالی که مردم شکل تورم و معیشت را دارند ولی ثبات ارزی بوجود آمده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌همتی گفت ترامپ هر روز مجبور به عقب نشینی است بعد از ادعای سقوط اقتصاد کشور حالا گفته است که پول ملی آنها مورد محاصره قرار گرفته است. رئیس کل بانک مرکزی همچنین اظهار داشت که دولت هیچ نقشی در بالا رفتن قیمت ارز ندارد؛ باید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیریم. همتی گفت که اینکه چراقیمت‌ها پایین نمی‌آید به خاطر این است که همه فکر می‌کنند دوباره قیمت دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود:‌ همتی با بیان اینکه جلو چک‌پول‌ها را که در دوبی خرید و فروش می‌رشد را گرفتیم، عنوان کرد یکی از مشکلات ما دولتی‌ها و نمایندگان هستند که با مصاحبه‌ها تصمیمات ما را خراب می‌کنند. رئیس کل بانک مرکزی همچنین گفت که با چین و کره مسیر باز شد و با هند در حال باز شدن است و با ترکیه در این باره در حال مذاکره هستیم. همتی خاطرنشان کرد به کانال اروپا خیلی امیدی نیست ولی باید از آنها مطالبه کرد و طلبکار بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: همتی گفت که بحث بازار پول بسیار مهم است و حساس‌ترین قسمت اقتصاد ما بانک‌ها هستند. سه نوع بانک داریم بعضی خوبند بعضی وضع خوبی ندارند و بعضی وضع‌شان خیلی خراب است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد:‌رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد که نقدینگی سرگردان نداریم؛ هدایت نقدینگی معنایی ندارد جز اسکناس دست مردم بقیه بدهی مردم به بانک‌هاست. رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت نقدینگی ۱۷۰۰ هزار میلیاردی ۳۰درصد قدرت خود را به دلیل تورم از دست داده است می‌خواهیم ۴ صفر از پول ملی را حذف کنیم و باید این کار هر چه زودتر انجام شود و نیز باید اصلاح نظام بانکی را به سرعت انجام دهیم.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات نشست فراکسیون نمایندگان ولایی با رئیس کل بانک مرکزی/ ۴ صفر از پول ملی حذف می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..