تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا کاوشگر چینی معمای حضور فرازمینی‌ها روی ماه را حل می کند؟ +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه تاریک ماه سالها است که کانون توجه نظریه‌پردازان توطئه است.  بنا بر ادعای بسیاری از این نظریه‌پردازان توطئه نیمه تاریک ماه احتمالاً محل حضور فرازمینی‌ها و یا محل استقرار پایگاه های آنها است. سال گذشته بود که «کارل وولف»، تکنیسین در فرماندهی هوایی تاکتیکی در ویرجینیا مدعی شد که سازه‌های مصنوعی ( دست‌ساز ) را در نیمه تاریک ماه کشف کرده است. او و همکارانش این سازه‌های عجیب را در عکسی که توسط مدارگرد شناسایی ماه ( Lunar Reconnaissance Orbiter) تهیه شده و به زمین ارسال شده بود، پیدا کرده بودند. بنا بر ادعای کارل او سازه‌هایی را در این عکس روی ماه دیده بود که طبیعی نبودند ( در اثر برخورد شهاب سنگ یا غیره ایجاد نشده بودند) و کاملاً مشخص بود که توسط یک هوش انسانی یا غیرانسانی ساخته شده بودند.

آیا کاوشگر چینی معمای حضور فرازمینی ها روی ماه را حل می کند؟ + تصاویر

 حال که چین توانسته با فرود موفقیت‌آمیز کاوشگر خود نیمه تاریک ماه را به تسخیر خود درآورد، باید منتظر ماند تا تصاویری از این نیمه مرموز ماه به زمین ارسال شود. فرود کاوشگر چینی «چانگا ۴» در ساعت ۵.۵۶ دقیقه روز یکشنبه روی نیمه تاریک ماه صورت گرفت. کاوشگر چانگا  ۴ که متشکل از ایستگاه تحقیقاتی ماه نورد و وسیله ماه پیما است، روز ۷ دسامبر از پایگاه فضایی سیچوان واقع در جنوب غربی استان سچوان چین به فضا پرتاب شده بود.

آیا کاوشگر چینی معمای حضور فرازمینی ها روی ماه را حل می کند؟ + تصاویر

 بر طبق پیش‌بینی نظریه‌پردازان توطئه در صورت موفقیت‌آمیز بودن  ادامه این ماموریت این کاوشگر قادر خواهد بود تا تصاویری از پایگاه‌های مخفی فرازمینی‌ها در نیمه تاریک ماه و یا محل های اصابت بمب‌های شلیک شده ناسا به سمت پایگاه های فرازمینی‌ها را تهیه کرده و به زمین ارسال نماید.

آیا کاوشگر چینی معمای حضور فرازمینی ها روی ماه را حل می کند؟ + تصاویر

انتهای پیام/

نیمه تاریک ماه؛ محل حضور فرازمینی ها!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا کاوشگر چینی معمای حضور فرازمینی‌ها روی ماه را حل می کند؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..